آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید عمده انواع اکسید روی برای صادرات

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یا همان توتیا از ناخالصی فلز روی تولید می شود. این اکسید را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند. اگر بخواهیم در انجام این کار موفق باشیم، باید اکسید خالص با کیفیت عالی را عرضه نماییم. قیمت خرید عمده انواع اکسید روی بسیار با صرفه خواهد بود. اگرچه مالیات بر ارزش افزوده به آن تعلق می گیرد، با این حال تفاوت زیادی در قیمت آن حاصل نمی گردد.

قیمت خرید عمده انواع اکسید روی برای صادرات

مصارف مختلف اکسید روی

مصارف مختلف اکسید روی  اکسید روی دارای خواص گسترده ای  در صنایع مختلف از جمله کاشی سازی،لعاب سازی، لاستیک سازی، تولید شیشه، نرم کننده ، باتری سازی، ساخت چسب و… است.

بطور مثال اکسید روی در ساخت انواع لنز های فتوکرومیک و شیشه، فیلتر سیگار، ساخت سرامیک و…. کاربرد دارد.

  مصارف اکسید روی فقط شامل موارد بالا نمی گردد، این ترکیب دارای مصارف  آرایشی، دارویی، خوراکی ها نیز است.

  1. مصارف آرایشی و بهداشتی: اکسید روی در برابر اشعه UV از پوست محافظت می کند، همچنین در درمان حساسیت های پوستی تاثیر بسزایی دارد. در تولید صابون ها نیز از اکسید روی استفاده می شود.
  2. مصارف دارویی: این ترکیب با عنوان زینک اکساید در درمان ضایعات پوستی، اگزما، و سایر التهابات پوستی کاربرد دارد. همچنین در  ساخت پودر بچه نیز استفاده می گردد. در زمان استفاده از زینک اکساید باید مراقب باشیم که وارد چشم و دهان نشود، همچنین نباید در معرض دود آن قرار گرفت. از این ترکیب در ساخت شامپو ضد شوره نیز استفاده می گردد.
  3. مصارف خوراکی: به عنوان مکمل معدنی در محصولات مختلف غذایی یافت می شود. این ترکیب را اکثرا می توان در غلات و نوشیدنی هایی که برای وعده صبحانه مصرف می شوند پیدا کرد.

زمینه صادرات اکسید روی به کشور های مختلف

زمینه صادرات اکسید روی به کشور های مختلف  اکسید روی خالص دارای رنگ سفید و شفافی است. برخی از فروشگاه ها این محصول را با رنگی متمایل به زرد عرضه می کنند که نشان دهنده ی کیفیت پایین محصول است.

صادرات اکسید روی معمولا توسط شرکت های تولید کننده آن در تهران و سایر شهرستان ها انجام می گردد. برای صادر کردن نیازمند بهترین کیفیت اکسید روی هستیم. تولید کنندگان برای تولید خالص ترین اکسید تلاش می کنند زیرا این کار سود خوبی را رقم می زند.

ایران توانسته است با تولید این ترکیب ارزشمند صادرات خوبی را رقم بزند و  با کشورهایی از جمله  ازبکستان، قرقیزستان، عراق، ترکیه، ایتالیا طرف قرارداد شود.

اکسید روی معمولا به دو صورت فله ای  و یا در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد و به دلیل کیفیت و قیمت خوبی که دارد توانسته است توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.