آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید اکسید روی پارس در فروشگاههای معتبر

قیمت خرید اکسید روی پارس

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که نام دیگر آن توتیا می باشد یک ترکیب غیر آلی است که به صورت پودر سفید رنگ دیده می شود. قیمت خرید اکسید روی پارس در فروشگاههای معتبر به طور دقیق به اطلاع شما مشتری های عزیز می رسد. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید ارزان ترین نمونه های این محصول را خریداری نمائید حتما قبل از این خرید تان را شروع کنید باید آخرین قیمت نانو اکسید روی را به دست آورید. زیرا این نرخ ها به روز می باشند و همه روزه در حال تغییر هستند و برای خرید با نرخ دقیق باید از این نرخ های به روز آگاهی داشته باشید.

 

قیمت خرید اکسید روی پارس در فروشگاههای معتبر

روش های تولید اکسید روی در کارخانجات معتبر

روش های تولید اکسید روی در کارخانجات معتبر

در رابطه با روش های تولید اکسید روی در کارخانجات معتبر باید به عرض شما برسانیم که این ماده شیمیایی پر خاصیت به طرق مختلفی به مرحله تولید وارد می شود. در زیر به روش های تهیه و تولید این ماده پر مصرف در ذخیره انرژی اشاره می نمائیم:

  • روش جرقه ای ته نشین سازی
  • روش هیدرودرمال
  • روش حلال مستقیم محلول الکل که شامل روی استات و koh می باشد
  • روش ترکیب نمودن NAOH و  ZNSO4

هر یک از این روش ها به طریق مخصوصی انجام می پذیرند و ارائه توضیح در رابطه با تمام این روش ها در این قسمت امکان پذیر نمی باشد. اما در باطه با یکی از این روش ها در این بخش توضیح مختصری را ارائه می کنیم. در روش ترکیب NAOH  ZNSO4 ابتدا بلور های ذرات نانو و ZNO با یکدیگر مخلوط می شوند و هیچ گونه مواد افزودنی به این ترکیب اضافه نمی گردد. تمام این روش های تولید ذکر شده در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیر ند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.