آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید اکسید روی صادراتی در گلستان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از ترکیبات بسیار مهم و حیاتی شیمیایی می باشد که معمولا ظاهر آن پودری با رنگ سفید است و در موارد بسیاری به کار گرفته می شود و در قیمت های متنوع به فروش می رسد.

قیمت خرید اکسید روی صادراتی در گلستان به سبب بی واسطه بودن ارائه محصول بسیار ارزانتر از جاهای دیگر است و شما می توانید با مراجعه به اینترنت و مقایسه کوچک کالا و قیمت، بهترین انتخاب را داشته باشبد.

قیمت خرید اکسید روی صادراتی در گلستان

ایران قطب تولید اکسید روی است

ایران قطب تولید اکسید روی است با توجه به این که مصارف اکسید روی در صنعت های مختلف بسیار زیاد و مهم می باشد، تولید آن هم به مراتب بسیار بالا رفته است و جالب است بدانید که تولیدکنندگان داخلی در کشور ما به قدری این میزان تولید را افزایش داده اند که براساس آمار، ایران قطب تولید اکسید روی شناخته شده است.

در کشور ما خوشبختانه تولیدکنندگان زیادی در این زمینه وجود دارند که در قالب شرکت های بزرگ تولیدی شیمیایی در ساخت اکسید روی فعالیت می کنند و تعداد آن ها بسیار زیاد می باشد و همین عامل یک بازار رقابتی در بین آن ها ایجاد کرده و سبب پیشرفت کار و بالا رفتن کیفیت محصولات شده است.

از آن جایی که اکسید روی های تولید شده داخلی از کیفیت بسیار عالی و درجه یکی برخوردار هستند، همواره فروش بسیار خوبی دارند و به طور کلی می توان گفت که مواد شیمیای ساخت ایران همیشه مشتری های زیادی را به خود جذب می کند و در امر صادرات بسیار موفق عمل می کند.

به دلیل این که ایران بیشترین میزان تولید اکسید روی اصل را نسبت به کشورهای دیگر دارد و قطب تولید آن هم شناخته می شود، علاوه بر تامین کامل نیاز بازار داخلی خود بخشی از بازارهای خارجی را هم در اختیار گرفته است و تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم ارسال می کند که از جمله این کشورها عراق، افغانستان، پاکستان، امارات، هند، ترکیه و آذربایجان، ایتالیا و… هستند

آیا می دانید اکسید روی کاربردهای زیادی دارد؟

آیا می دانید اکسید روی کاربردهای زیادی دارد؟ اکسید روی یک ترکیب شیمیای فوق العاده مهم و با ارزش به شمار می رود که اکثر افراد هیچگونه اطلاعی از آن ندارند و شاید شما نیز تا به حال حتی اسم آن را نشنیده بودید.

پس طرح این سوال ضروری است که آیا می دانید اکسید روی کاربردهای زیادی دارد و به دلیل اهمیت بالای آن جایگاه اول در مواد شیمیایی را به خود اختصاص داده است، اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید حتما با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا به صورت مختصر توضیحاتی درباره کاربرد این محصول برای شما ارائه کنیم.

برخی کاربردهای اکسید روی عبارتند از:

• استفاده در سرامیک سازی

در این صنعت از اکسید روی برای کارهای سرامیکی، لعاب کردن و حتی در آثار هنری میناکاری هم استفاده می شود و کاربرد آن در این زمینه بسیار وسیع بوده و به دلیل داشتن ویژگی هایی از قبیل حرارت پذیری بالا، جابجایی و انتقال خوب حرارت و سطح انبساط پایین و … اغلب تولیدکنندگان صنعت از آن بهره می برند.

• استفاده در لاستیک سازی

بیشترین استفاده از اکسید روی در ساخت لاستیک ها می باشد که تقریبا می توان گفت بالای 50 درصد ظرفیت این محصول صرف به کارگیری برای لاستیک ها است که عملکرد آن به گونه ای می باشد که سبب افزایش هرچه بیشتر مقاومت آن ها می شود و از آسیب رساندن به لاستیک توسط نور فرابنفش و همچنین فسادپذیری توسط قارچ هم جلوگیری می کند.

•استفاده در صنایع غذایی

برای غنی کردن بسیاری از مواد خوراکی معمولا از اکسید روی استفاده می کنند و برای همین شاهد فروش بسیاری از کیک ها، غلات و…با لایه ای از روی بر روی آن ها هستیم که دلیل این کار هم تامین این ماده معدنی ضروری و مورد نیاز برای بدن می باشد

•به کارگیری در صنایع ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی

تولیدکنندگان این لوازم در ساخت برخی محصولات خود از اوسید روی هم استفاده می کنند و از آن در تولید صابون، لاک ها، شامپو بدن کودک و بسیاری از لوازم دیگر و همچنین برای کرم ها و پماد های مختلف هم به کار برده می شود و علاوه بر موارد بالا به خاطر جذب اشعه های مضر از این ماده شیمیایی فوق العاده برای کرم های ضد آفتاب هم استفاده می کنند تا از پوست در مقابل نور خورشسد و اشعه های مضر آن محافظت کند.

• به کارگیری در برخی درمان های پزشکی

از آن جایی که اکسیدهای روی دارای ویژگی پاک کنندگی و ضد عفونی کردن را دارند و برای همین در زمینه پزشکی هم کاربرد زیادی دارد و از آن برای درمان مشکلات مختلفی از جمله بیماری های مربوط به پوست استفاده می شود.

تولیدکنندگان اکسید روی صادراتی

تولیدکنندگان اکسید روی صادراتی تعداد زیادی از تولیدکنندگان داخلی به ساخت انواع اکسید روی خالص و با کیفیت جهانی مشغول هستند و برای افزایش سطح فروش خودشان به دنبال راه حل هایی هستند و برای همین با ایجاد سایت فروش اینترنتی در جهت معرفی تولیدات خود به نقاط مختلف دنیا عملکرد موفقی از خود به جای گذاشتند و توانستند از کشورهای مختلفی سفارش دریافت کنند.

تولیدکنندگان اکسید روی صادراتی با هدف جذب مشتری های خارجی و توسعه فروش خود، به عرضه مستقیم تولیدات خود روی آکرده اند و آن ها را با کیفیت بالا و بهای پایین به عرضه می رسانند و همین موارد از دلایل اصلی در پیدایش مشتری ها از کشورهای دیگر بدای اکسید روی ایرانی می باشد.

مرکز پخش انواع اکسید روی صادراتی

مرکز پخش انواع اکسید روی صادراتی توزیع انواع مختلف اکسید روی با کیفیت های بالا توسط افراد مختلفی انجام نی گیرد وه هر کدام به دتبال راه حلی برای فروش بیشتر هستند و برای همین به ایجاد فروسگاه آنلاین روی اورده اند تا تولیدات خود را در سرار دنیا معرفی کنند و بدین ترتیب بازارهای بیشتری را مال خود کنند و به عنوان مرکز پخش موفق در این زمینه شناخته شوند‌.

مرکز پخش انواع اکسید روی صادراتی با تهیه و توزیع بهترین نوع این محصول از نظر کیفیت و بها، آن ها را توسط تولیدکننده به مستری ها می فروشد و با این کار علاوه بر کاهش قیمت ها و جلب رضایت مشتری ها عمل کرده و در تتیجه به فروش بیشتر و توسعه آن کمک زیادی می کنند و با این کار توانسته اند تولیدات خود را به کشورهای مختلفی ارسال کنند.ایت مراکز پخش به دلیل آنلاین بودن در بین خریداران بسیار محبوب هستند و با توجه به کاهش زمان مصرفی و صرفه جویی در پول همواره انتخاب اول مشتری ها می باشند و در ومترین زمان می توانند خرید خود را انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.