آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید اکسید روی صادراتی ایران

قیمت خرید اکسید روی صادراتی ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی پودر سفید رنگ و غیر محلول در آب است که کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد. این ماده توسط شرکت های مختلفی در کشور تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. تولید کنندگان متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که هرکدام با برند خاص خود سعی دارند بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید کنند. اکسید روی تولید شده توسط این تولید کنندگان قابل رقابت با نمونه خارجی بوده است. تنوع کیفیت در این محصول سبب تنوع قیمت فروش اکسید روی نیز شده است. قیمت خرید اکسید روی تابع فاکتورهای متعددی است که هرکدام از آنها می توانند، در تعیین قیمت اکسید روی نقش مهمی داشته باشند.

قیمت خرید اکسید روی در بازار به صورت عمده

قیمت خرید اکسید روی صادراتی ایران

با توجه‌ به کاربرد های فراوان اسید روی در صنایع مختلف، نیاز بازار به این محصول روز به روز ببشتر می شود. به همین دلیل شرکت های مختلفی در کشور در این زمینه فعالیت می کنند. این شرکت ها با عرضه محصول با کیفیت سعی دارند نیاز بازار داخلی را به این محصول تامین کنند. عرضه اسید روی توسط نمایندگی های مختلف این محصول با برند های خاص خود صورت می پذیرد. برای خرید عمده اسید روی می توان به نمایندگی های معتبر این محصول در سراسر کشور مراجعه کرد. بهترین و با کیفیت ترین اسید روی را می توان با قیمت کارخانه از این نمایندگی ها خریداری کرد. همچنین نمایندگی های فروش این محصول شرایط ویژه و خاصی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. تولید کنندگان زیادی درشهر زنجان به تولید اکسید روی برای تامین نیاز صنایع مختلف می پردازند. اکسید روی زنجان یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده است. فروش اکسید روی زنجان نیز توسط نمایندگی های مجاز شرکت های تولید کننده صورت می گیرد. نانو اکسید روی نیز توسط شرکت های دانش بنیان برای استفاده در صنایع مختلف تولید شده است،که برای اطلاع از  قیمت نانو اکسید روی  می توان به  نمایندگی های مجاز فروش این محصول مراجعه کرد.

کاربرد اکسید روی در صنایع غذایی

کاربرد اکسید روی در صنایع غذایی

اکسید روی در صنایع مختلف کاربرد های متفاوتی دارد.از این ماده در صنایع آرایشی و بهداشتی در درمان بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود. همچنین در تولید پلاستیک، سرامیک، شیشه، رنگ و موارد مشابه این ماده کاربرد دارد. مهمترین موارد مصرف این ماده در صنایع غذایی مختلف است.با توجه به نیاز بدن به روی، صنایع غذایی مختلف سعی می کنند با غنی سازی مواد غذایی به کمک روی نیاز بدن را به این ماده تامین کنند. معمولا روی مورد نیاز بدن توسط مواد غذایی موجود در طبیعت تامین نمی گردد. کمبود روی می تواند موجب بیماری های متعددی در بدن شود که با غنی سازی مواد غذایی به کمک روی می توان از بروز بسیاری از این عوارض جلو گیری کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.