آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید اکسید روی شکوهیه با کیفیت مرغوب در سراسر کشور

قیمت خرید اکسید روی شکوهیه با کیفیت مرغوب در سراسر کشور

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت خرید اکسید روی شکوهیه با درصد خلوص بالا و بسیار با کیفیت بسیار مناسب و فوق العاده باور نکردنی می باشد. این محصول به عنوان یک مکمل معدنی در بسیاری از نوشیدنی ها و مواد غذایی موجود می باشد. در بهبود زخم ها و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار تاثیر گذار می باشد. در درمان بسیاری از بیماری های نوپدید نیز به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می نماید.

قیمت خرید اکسید روی شکوهیه با کیفیت مرغوب در سراسر کشور

خرید اکسید روی با درصد خلوص بالا

خرید اکسید روی با درصد خلوص بالا

این ماده با درصد خلوص بالا و کاملا ارگانیک به عنوان یک ماده و مکمل معدنی با قیمت های بسیار عالی و باور نکردنی به صورت عمده جهت فروش ارائه می گردد. این کالا دارای خواص فوق العاده ارزشمندی می باشد. در بیشتر صنایع کاربرد دارد.

اکسید روی یک ماده با ترکیب شیمیایی می باشد. پودر سفیدی که درآب حل نمی گردد. این ماده یک نوع ترکیب نگهدارنده و محافظ برای غذاها می باشد. در بسیاری از مواد آرایشب نیز استفاده می شود.

این ماده با درصد خلوص بالا بسیار پر استفاده در انواع وسایل آرایشی و کرم های ضد آفتاب می باشد. این ماده در بهبود و رشد سلول های جدید و ترمیم سلول های آسیب دیده بسیار موثر می باشد.

به دلیل داشتن ترکیب روی در انواع نوشیدنی ها و مکمل ها به عنوان یک ماده معدنی استفاده می شود. این ماده برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود زخم ها و انجام واکنش های درون سلولی بسیار تاثیر گذار می باشد.

سهم اکسید روی ایرانی در بازار اروپا

سهم اکسید روی ایرانی در بازار اروپا

با توجه به کیفیت بالای این محصول و فروش فوق العاده آن در داخل کشور و استقبال کشورهای اطراف،صادرات این کالا در حال انجام می باشد.

بسیاری از شرکت های تولید داخلی حجم بسیار وسیعی از محصولات خود را در قالب کالاهای تجاری صادراتی بسته بندی و به بازار خارجی عرضه می کنند.

در بازار جهانی ایران از نظر تولید مواد معدنی دارای جایگاه مستقل ی می باشد و با وجود فشار های اقتصادی زیاد پیشرفتی رو به جلو داشته است. امروزه صادرات و بازار اکسید روی به کشور های اروپایی و بسیاری از کشور های دیگر در حال انجام است.

ایران به دلیل موقعیت  خود دارای انواع مواد معدنی در کیفیت های متفاوت می باشد و می تواند به تمام دنیا صادرات انجام دهد و حتی در بازار جهانی یکه تازی کند.

به دلیل تحریم هایی که تا به امروز در مورد خرید نفت ایران وجود داشته و دارد باعث شده که در بسیاری از موارد قیمت های واقعی عرضه نشود و خرید محصولات آن با کاهش قیمت رو به رو بوده است.

ولی در چند سال اخیر با رشد صنعت و پیشرفت علم و با اتکا به اقتصاد مقاومتی ایران توانایی هایش را در تولید انواع محصولات و کالاهای تجاری با کیفیت های برتر به رخ جهانیان کشیده است.

انواع مختلف این کالا با درصد خلوص بالا با بهترین کارایی و کیفیت ودر بهترین بسته بندی ها و با برند ایرانی در خاورمیانه عرضه می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.