آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید اکسید روی با برند معتبر در بازار

قیمت خرید اکسید روی با برند معتبر در بازار

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یک ترکیب با خواص ویژه است که کاربردها و مصارف متعدد و متنوعی دارد. در صنایع مختلفی چون صنایع پلاستیک، سیمان، سرامیک، شیشه، رنگسازی، داروسازی، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی از این محصول به فراوانی استفاده می شود. به همین دلیل تقاضای زیادی برای خرید این ماده شیمیایی در بازار وجود دارد. قیمت خرید اکسید روی در بازار به عوامل مختلفی چون وضعیت بازار، کیفیت و درجه خلوص و برند تولیدکننده این محصول بستگی دارد. با این حال و گذشته از قیمت، اولویت اغلب خریداران تهیه اکسید روی با برند معتبر و کیفیت بالاست.

قیمت خرید اکسید روی با برند معتبر در بازار

خرید بدون واسطه اکسید روی با قیمت مناسب

خرید بدون واسطه اکسید روی با قیمت مناسب

در گذشته اکسید روی برای مقاصد درمانی مورد استفاده قرار می گرفت. کاربرد این ترکیب اغلب به درمان عفونت چشم و ضدعفونی کردن زخم ها خلاصه می شد.

در حال حاضر موارد مصرف فراوانی برای این محصول وجود دارد. بسیاری از صنایع تولیدی از اکسید روی به فراوانی و در شکل های مختلف استفاده می کنند.

با استفاده از اکسید روی می توان بتن را با میزان مقاومت بالاتری در برابر رطوبت تولید نمود. همچنین در تولید لاستیک از اکسید روی در جریان عملیات گرمادهی استفاده می شود. بهبود کیفیت لعاب های سرامیک نیز با استفاده از اکسید روی صورت می گیرد.

به دلیل خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی اکسید روی از این ترکیب در درمان و تسکین بسیاری از مشکلات و ناراحتی های پوستی استفاده می شود. همچنین تهیه برخی از داروها و مکمل ها با استفاده از اکسید روی انجام می شود.

با توجه به حجم بالای استفاده از اکسید روی در صنایع مختلف، متقاضیان زیادی برای این ماده شیمیایی در بازار وجود دارد. البته باید این نکته را در نظر داشت که اغلب این افراد خرید اکسید روی را بدون واسطه و با قیمت مناسب ترجیح می دهند.

مراحل تولید اکسید روی

مراحل تولید اکسید روی

اکسید روی به عنوان یک ترکیب معدنی به طور طبیعی در سطح زمین وجود دارد. با این حال و با توجه به افزایش استفاده از آن تهیه و سنتز این محصول در کارخانجات نیز صورت می گیرد.

شرکت های تولید کننده اکسید روی این ماده معدنی را با روش ها گوناگون و طی مراحل مشخصی تولید می کنند. اضافه کردن مواد شیمیایی به ترکیبات روی و رسوب اکسید روی، حرارت دهی به سنگ معدنی روی و ذوب کردن و تبخیر فلز روی از جمله روش هایی که است که برای تهیه این محصول به کار می رود.

در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید اکسید روی فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها در استان زنجان قرار دارند. به طوری که می توان تولید و فروش اکسید روی زنجان را از جمله فعالیت های اقتصادی مهم این استان به شمار آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.