آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت اکسید روی مورد استفاده در صنایع مختلف در بازار

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت اکسید روی در بازار، بسته به موارد مختلفی تعیین می شود که از مهمترین این موارد درصد خلوص این ماده است که میتواند از ۷% تا ۹۹% متغیر باشد. هرچه درصد خلوص ماده بیشتر باشد، گران تر خواهد بود. مورد مهم دیگر خارجی یا ایرانی بودن محصول است که روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. هم چنین فروش اکسید روی به صورت عمده ارزان تر از مقادیر کم می باشد. در صنایع مختلفی از قبیل پزشکی و بهداشتی _درمانی، در صنایع لاستیک سازی، چسب سازی، شیشه سازی، مکمل سازی دام و طیور و بسیاری موارد دیگر از اکسید روی استفاده می شود. 

قیمت اکسید روی مورد استفاده در صنایع مختلف در بازار

خرید اینترنتی اکسید روی برای کاربرد های مختلف

خرید اینترنتی اکسید روی برای کاربرد های مختلفاکسید روی  به عنوان ماده اولیه ی بسیاری صنایع، تولید می شود و به طرق مختلفی به فروش می رسد. تولید کنندگان اکسید روی در شهرهای مختلف نمایندگی ها و دفاتر فروشی دارند که مشتریان می توانند با مراجعه و یا تماس با این مراکز، خرید خود را متناسب با نیازشان انجام دهند.

اما به علت عدم سهولت، هم چنین به علت صرف هزینه و وقت زیاد برای خرید حضوری، امکام خرید اینترنتی و ثبت سفارشات به صورت غیر حضوری هم فراهم گردیده است که بسیار آسان و کم هزینه است و از هرگونه خطا جلوگیری می شود.

خریداران اکسید روی، این محصول را برای کاربردهایی نظیر فعالیت های آزمایشگاهی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی و پمادها یا در صنایعی هم چون سیمان سازی، کاشی و سرامیک و … استفاده می کنند، می توانند اکسید روی با کیفیت را به مقدار دلخواه و با قیمت مناسب به صورت اینترنتی خریداری کنند.

کارخانه اکسید روی و فروش در بازار های بین المللی

کارخانه اکسید روی و فروش در بازار های بین المللیدر کارخانه های اکسید روی، میزان مشخصی از روی را خالص می سازند و با اکسیژن موجود ترکیب می کنند و به این روش ZnO تولید می شود، این روش در اکثر کارخانه ها برای تولید روی اکسید مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه ها علاوه بر فروش اکسید روی در بازارهای داخلی، محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب در ایران، صادرات اکسید روی به بسیاری کشورها موفق بوده است که از مهمترین این کشورها میتوان به کشورهای خاورمیانه و همچنین ایتالیا اشاره کرد. 

تولیدکنندگان اکسید روی زمانی می توانند برای فروش در بازارهای بین المللی با اقبال مواجه شوند، که کالاهایی با مرغوبیت بسیار بالا داشته باشند و با قیمت مناسب عرضه نمایند.

 

قیمت نانو اکسید روی در بازار ایران

قیمت نانو اکسید روی در بازار ایراننانو اکسید روی که یکی از فراورده های شیمیای و پیچیده ی روی است، در بسیاری حوزه ها مثل صنعت و پزشکی کاربرد دارد و به همین علت در حجم گسترده در جهان خرید و فروش می شود.

در بازار ایران نیز، این ماده که برای تولید بسیاری مواد دیگر به عنوان ماده ی اولیه محسوب می شود، تولید می گردد. قیمت نانو اکسید روی در بازار ایران می تواند بسته به کیفیت آن متفاوت باشد و در دسترس صنعت گران و محققان قرار گیرد.

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با بالاترین کیفیت

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با بالاترین کیفیتدر ایران تولید کنندگان اکسید روی می کوشند، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با به کار گیری نیروهای متخصص، اکسید روی با بالاترین کیفیت را تولید نموده و به فروش برسانند.

بهترین نمونه های اکسید روی، دارای درصد خلوص بالا و به رنگ کاملا سفید هستند. زرد رنگ بودن اکسید روی نشان دهنده بی کیفیت بودن آن است. 

 در شهرها و شهرستان هایی مانند تهران، زنجان، قم و… این محصول در تناژ بالا تولید و به فروش می رسد.

آنالیز اکسید روی جهت خلوص آن

آنالیز اکسید روی جهت خلوص آنبه تفکیک مواد سازنده اکسید روی، آنالیز اکسید روی گفته می شود، که این ترکیب از L.O.I,ZnO,SO3,PbO تشکیل شده است.

بیشترین درصد از این ترکیبات متعلق به روی اکسید است که چیزی حدود ۹۹% می باشد و سایر ترکیبات باقی مانده، مواد ناخالصی همراه با روی اکسید ناخالص است.

ماده خالصی که از این طریق به دست می آید، به عنوان اکسید روی گرید دارویی شناخته می شود، این پودر بسیار ریز، سفید و بی بو می باشد و در دندان پزشکی، آنتی باکتریال ها و در جراحی ها استفاده می شود. 

قیمت روز اکسید روی آرسیان کو در بازار ایران

قیمت روز اکسید روی آرسیان کو در بازار ایرانآرسیان کو یکی از شرکت های تولید کننده ی مواد شیمیایی در ایران است که کارخانه اکسید روی دارد. این شرکت با تولید اکسید روی خالص و با کیفیت بالا و حلال اکسید روی می تواند نیاز بسیاری تولیدکنندگان وابسته را تامین کند. 

آرسیان کو با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب کالاهای خود، توانسته واردات اکسید روی برخی کشورها را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از قیمت روز اکسید روی می توانید با این شرکت تماس حاصل فرموده و سفارشات خود را دریافت کنید.  

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.