آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت اکسید روی در بازار | بورس فروش محصولات شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت اکسید روی در بازار بسته به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. لازم است بدانید اکسید روی کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. با این حال امروزه شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید و عرضه انواع اکسید روی نموده اند. جهت خرید عمده اکسید روی میتوانید مستقیما با مشاوران فروش محصول در ارتباط باشید.

قیمت اکسید روی در بازار | بورس فروش محصولات شیمیایی در کشور

بزرگ ترین بازار فروش اکسید روی در کشور

بزرگ ترین بازار فروش اکسید روی در کشور

یکی از مهمتیرن تولیدات کشور ایران در زمینه شیمی، اکسید روی می باشد. در این بین میتوان گفت شهر زنجان یکی از بزرگترین بازارهای فروش اکسید کشور را در اختیار دارد. تولید اکسید روی زنجان با بهترین کیفیت صورت می گیرد. از طرفی لازم است بدانید قیمت اکسید روی در بازار زنجان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. با این وجود فروش اکسید روی زنجان روز به روز رونق پیدا می کند. جالب است بدانید در گذشته به اکسید روی توتیا گفته می شده است و از همان زمان به موارد مصرف اکسید روی واقف شده اند. به طوری که در آن زمان ازاین ماده برای ضد عفونی کردن زخم ها و  و چشم استفاده می شده است. به طور کلی تاریخچه پیدایش اکسید روی را می توان به کشور هند ربط داد به طوری که در قرن چهاردهم و پانزدهم میلادی در این کشور اکسید روی به شکل امروزی تولید شده است.

راهنمای استفاده از اکسید روی

راهنمای استفاده از اکسید روی

به طور کلی میتوان گفت اکسید روی به عنوان یک  ترکیب صنعتی و شیمیایی در صنایع مختلف کاربرد دارد. لازم است در مورد روش های تولید اکسید روی بدانید که این ماده به طور کلی با خاک روی و یا آند روی تولید می شود. حال در این بین توجه داشته باشید اکسید روی دارویی در بخش تولید انواع دارو ها بسیار کاربرد دارد. از طرفی از این ماده در تولید لاستیک، تولید بتن، در لعاب های سرامیک و کاشی و تولید فیلتر سیگار نیز استفاده می شود. همچنین از اکسید روی در صنعت پلاستیک سازی به دلیل مقاوتی که در برابر حرارت دارد، بسیار استفاده می شود. لازم به ذکر است که بدانید اکسید روی در کشاورزی و صنایع غذایی نیز بسیار کاربرد دارد.

بازرگانی فروش اکسید روی

بازرگانی فروش اکسید روی

با توجه به رونق خرید و فروش اکسید روی در بازار، امروزه بازرگانی های زیادی اقدام به عرضه عمده این ماده نموده اند. مشتریانی که قصد خرید عمده این پودر سفید رنگ را دارند، در سراسر کشور می توانند به نمایندگی های فروش آن مراجعه کنند. توجه داشته باشید قیمت اکسید روی در بازار نیز با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن تعین می شود.

کارخانجات تولید اکسید روی

کارخانجات تولید اکسید روی

کارخانجات تولید اکسید روی در ایران بسیار متعدد می باشند. با توجه به این که با استفاده از اکسید روی باید بسیار از تولیدات داخلی را به جلو پیش برد، طبیعتا نیاز به تولیدات عمده آن بنا بر نیاز مشتریان جود دارد. حال در این بین دقت داشته باشید مهمترین شرکت ها و کارخانه های ایرانی در زمینه تولید اکسید روی به شرح زیر می باشند:

  • شرکت جهان شیمی
  • شرکت سامان هاست
  • کارخانه سپید اکسید زنجان
  • تولیدی اکسید روی شکوهیه
  • شرکت گیوان شیمی
  • اکسید سازان کارار زنجان
  • شرکت شاهین روی سپاهان
  • شرکت اکسید روی ایرانیان

توزیع کنندگان اکسید روی در سراسر کشور

توزیع کنندگان اکسید روی در سراسر کشور

روش های.تولید اکسید روی یکی از موارد مهم است که تعیین کننده موارد استفاده از این ماده می باشد. زیرا می توان گفت برای هر نوع کاربر اکسید روی لازم است این ماده به نحوه خاصی تولید شود. حال با این وجود توزیع کنندگان آن در سراسر کشور اقدام به فروش انواع مختلف آن نموده اند. این محصول در بسته بندی هایی با وزن های مختلف عرضه می شود. خریداران عمده در شهر های مختلف کشور می توانند نسبت به خرید این محصول به صورت مستقیم اقدام کنند. لازم به ذکر است که خرید از نمایندگی های پخش اکسید روی به مشتریان کمک می کند تا محصولی مرغوب و در عین حال ارازان قیمت خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.