آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت انواع اکسید روی کیلویی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

شاید نام اکسید روی را به صورت دیگری مثلا زینک اکساید یا اکسید دوزنگ شنیده باشید، ماده ای که از آن در مصارف زیادی در صنایع مختلف استفاده می شود.و به صورت کیلویی میتوان با قیمت مناسب تری آن را تهیه کرد. اکسید روی کیلویی انواع متفاوتی دارد که نوع با کیفیت آن را از طریق این سایت از شرکت آرسیان کو میتوانید تهیه کنید.قیمت انواع اکسید روی کیلویی در تهران

اکسید روی کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟

اکسید روی کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟ اکسید روی کیلویی با درصدهای مختلف وجود دارد، که شرکت آرسیان کو اکسید روی ارزان و با خلوص بالا را به مشتریان محترم ارائه میکند.اکسید روی مصارف زیادی دارد از جمله کاربردهای آن میتوان به صنایع داروسازی،پلاستیک سازی، شیشه، سیمان،تولید چسب، باطری، تایر خودرو و…اشاره کرد.

اکسید روی کیلویی پودری سفید رنگ است که قابلیت حل شدن در آب را ندارد و با طیف وسیع و کاربردی که دارد میتوان گفت نیاز هرروز ماست و به طور دانسته یا ندانسته در زندگی روزمره با آن سروکار داریم. شرکت آرسیان کو با تجربه ی بالا در خدمت رسانی و تولید انبوه انواع اسیدها مرغوب ترین نوع اکسیدروی را به شما مشتریان عزیز تحویل می دهد.

رنگ اکسید روی خالص و مرغوب کاملا سفید و شفاف می باشد که به راحتی میتوانیم خلوص آن را از ظاهرش بشناسیم. رنگ دیگری از اکسید روی نیز در بازار وجود دارد که رنگ مایل به زرد می باشد که نشان دهنده عدم خلوص و بی کیفیتی محصول است، شرکت آرسیان کو بهترین نوع اکسید روی را با نازلترین قیمت روانه ی بازار میکند.میتوانید از طریق این سایت یا با مراجعه به نمایندگی های آرسیان کو با ما در ارتباط باشید.

فروشنده بهترین اکسید روی کیلویی

فروشنده بهترین اکسید روی کیلویی از طریق این سایت با بهترین ها آشنا شوید،بهترین تولید کننده و فروشنده اکسید روی نه تنها در کشورمان بلکه در خارج از مرزهای ایران شرکت آرسیان کو که با سال ها تجربه در تولید اکسید روی و دیگر مواد شیمیایی مورد نیاز ما با کادری مجرب و مدیریتی بی نقص همواره در خدمت مشتریان بوده است.

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی نیاز به ماده اکسید روی بیشتر از قبل به چشم می آید، به خاطر پتانسیل بالا در کاربرد هرروز بیشتر از قبل مورد توجه قرار میگیرد، هدف شرکت آرسیان کو از تولید اکسید روی و دیگر مواد شیمیایی بالا بردن سطح تولیدات و بهینه سازی شرایط اقتصاد داخلی است.

نامی دیگر که در قدیم بر اکسید روی نهاده اند توتیا است، ماده ای پرمصرف و ارزشمند که در صنایع دارویی علی الخصوص داروهای پوستی، کرم های ضدآفتاب، پماد سوختگی پای کودکان و… به آن نیازمندیم.این ماده میتواند اشعات مضر آفتاب را منعکس کند و محافظ خوبی برای پوست ماست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.