آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت انواع اکسید روی فعال

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی فعال ماده ای است بدست آمده از فلز روی که کاملا خالص است و در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر نرم و سفید رنگ بوده که بوی خاصی هم ندارد. از این ماده برای غنی کردن خوراک دام و طیور استفاده می کنند و هیچ گونه عوارضی هم برای بدن ندارد. قیمت انواع اکسید در بازار متفاوت بوده و به کیفیت و نوع و نحوه فروش آن بستگی دارد. هر چه کیفیت بالاتر باشد نرخ بیشتری هم در بازار به خود اختصاص می دهد.

قیمت انواع اکسید روی فعال

آشنایی با اکسید روی فعال

آشنایی با اکسید روی فعال کاربرد اکسید روی درمانی بسیار بالا بوده چون این ماده معدنی حاوی مواد غنی و املاح معدنی زیادی است که می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند. این پودر غیر محلول در آب بوده و می تواند با مواد دیگر هم ترکیب شود. این محصول به عنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی معرفی می شود و سطح کاربری گسترده ای هم دارد.

این ماده به دو صورت خوراکی و صنعتی است که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. اکسیدهای فعال در هر شرایطی کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند و می تواند در شرایط سخت بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. نمونه های صنعتی بافت متراکمی دارند و می تواند بهترین بازدهی را از خود نشان دهند.

این رنگ دانه های ریز و پودری شکل می توانند با مواد دیگر ترکیب شوند و انعطاف پذیری سازه ها را بیشتر کنند که در این صورت در مقابل فشار و ضربه مقاوم می شوند.

عرضه مستقیم اکسید روی فعال

عرضه مستقیم اکسید روی فعال عرضه مستقیم اکسید روی فعال به بازار باعث شده تا با حذف واسطه ها نرخ مناسبی پیدا کند. فروشنده امکان خرید و فروش مستقیم این محصول را برای خریداران فراهم نموده است تا آنها به جای ارتباط با واسطه ها و تهیه محصول با قیمت گران تر مستقیما با فروشنده اصلی آن تماس برقرار کنند. خرید مستقیم منجر به تهیه این محصول با قیمت ارزان تر شده و بنابراین هزینه بسته بندی محصول و در نتیجه قیمت محصول نهایی کاهش می یابد.

فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و در این صورت مصرف کنندگان می توانند مطابق با شرایطی که دارند اقدام به تهیه محصول نمایند. در فروش اینترنتی انواع محصولات و قیمت ها به نمایش گذاشته می شود و فرد می تواند با مشاهده و مقایسه به راحتی خرید خود را انجام دهد.

روش خرید و فروش بر نرخ آن تاثیر بسزایی دارد و اگر محصول را به صورت مستقیم و اینترنتی از این مرکز خریداری کنید هزینه کمی را در بر می گیرد و برای شما مقرون بصرفه است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.