آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت انواع اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت انواع اکسید روی صنعتی پس از تکمیل فرایندهای تولید و تهیه آن در کارخانه ها و شرکت های تولیدی توسط افراد و صاحب نظران فعال در این زمینه مشخص و تعیین می شود و پس از آن طی بیانیه هایی به مراکز خرید و فروش در مناطق مختلف کشور ایران ابلاغ می گردد. قیمت انواع این نوع ماده معدنی به پارامترهای بسیار زیادی نیز بستگی دارد.

قیمت انواع اکسید روی صنعتی

ویژگی های اکسید روی صنعتی

ویژگی های اکسید روی صنعتی به ترکیب های غیر آلی و معدنی با فرمول ZnO که دارای مصارف متعددی در صنایع مختلف است، اکسید روی صنعتی گفته می شود. امروزه تولید اکسید روی 99 درصد به دو روش طبیعی و مصنوعی انجام می شود که به علت کاربردهای فراوان این محصول در صنایع مختلف، تولید و ساخت آن اغلب به روش مصنوعی صورت می گیرد.

اکسید روی صنعتی یک ماده پودری سفید رنگ می باشد که از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن عدم انحلال پذیری در آب است و از آنجایی که قابلیت انحلال در آب را ندارد، به عنوان یک ماده افزودنی در انواع صنایع برای تولید محصولات مختلف از جمله: انواع لاستیک، سرامیک، پلاستیک، انواع رنگ ها، پماد و داروهای شیمیایی، شیشه، سیمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های دیگر مهم این نوع محصول می توان به پودر و سفید رنگ بودن آن اشاره کرد که البته اگر دارای ناخالصی های دیگری از جمله منگنز و غیره باشد به رنگ زرد و گاهی قرمز تغییر می کند. تغییر رنگ از سفید به زرد در صورت مجاورت با هوای گرم و همچنین سفید رنگ شدن آن در دمای خنک، انحلال پذیری در انواع اسید ها، عدم واکنش سریع و آسان با پودر های آلومینیوم و منیزیم از دیگر خصوصیات مهم این نوع اکسید به شمار می رود.

فروش مستقیم انواع اکسید روی صنعتی

فروش مستقیم انواع اکسید روی صنعتی اکسید روی صنعتی نمونه ای از انواع مواد معدنی با فرمول مخصوص به خود است که به دلیل کاربردهای فراوان در صنایع مختلف و مزیت های ویژه و منحصر بفردی که دارد، در بازار خرید، فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است و بیشتر به روش مستقیم که دارای قیمت ارزان و مناسب تری است، به فروش می رسد.

اسید های روی صنعتی دارای انواع مختلفی از نظر رنگ بندی، نوع کاربرد و مصرف، میزان خالص بودن و غیره می باشند که از جمله ی آنها می توان به اکسید روی سیاه اشاره کرد. از آنجایی که در فروش مستقیم مزیت های فراوانی وجود دارد، بسیاری از افراد به منظور خریداری این محصول از این نوع روش فروش استفاده می کنند که کاهش قیمت محصول مورد نظر به دلیل نبود واسطه ها از مزیت های مهم و اصلی آن می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.