آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت انواع اکسید روی در اصفهان

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت اکسید روی اصفهان ثابت نبوده و با توجه به پارامتر های مختلف از جمله کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و… متغیر است. اکسید روی یک ترکیب معدنی با فرمول ZnO تولید می شود و به صورت پودری سفید رنگ بوده و منشاه طبیعی آن کانی زنسیت می باشد که در صنایع غذایی، سرامیک، شیشه، لاستیک، پلاستیک، مواد آرایشی، رنگ، انواع چسب، روغن و روان کننده ها، رنگدانه های تجاری، باتری، آهنرباهای فریت، بازدارنده های آتش و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع اکسید روی در اصفهان

تولید اکسید روی به روش غیر مستقیم

تولید اکسید روی به روش غیر مستقیم تولید اکسید روی به روش غیر مستقیم ابتدا فلز روی را در بوته های گرافیتی ذوب کرده و در دمای بالاتر از 907 درجه سانتی گراد به بخار تبدیل می کنند. بخار روی با اکسیژن موجود در واکنش داده و با افت دما zno درخشان و روشن تولید می شود. و ذرات اکسید روی به یک مجرای خنک کننده منتقل شده و در یک محفظه جمع می شوند و بیشترین میزان اکسید روی در جهان به روش غیر مستقبم تولید می شود. اکسید روی کارایی بالایی دارد و صنایع مختلف استفاده می شود از جمله:

  • ساخت لاستیک: در ساخت لاستیک 50 تا 60 درصد از اکسید اسید استفاده می شود. و استفاده از این ماده باعث مقاومت لاستیک در برابر عوامل مخربی مانند قارچ ها و نور فرابنفش می شود.
  • صنعت سرامیک سازی: در صنعت سرامیک سازی به طور گسترده برای تولید لعاب استفاده می شود. ظرفیت حرارتی نسبتا بالا و هدایت حرارتی با عث تولید سرامیک، لعاب و میناکاری می شود.
  • صنعت آرایشی و بهداشتی: از این محصول برای تهیه انواع لاک ناخن، لوسیون بدن بچه، صابون، پماد های صورت و همچنین مواد آرایشی استفاده می کنند.
  • صنعت پزشکی: خاصیت ضد عفونی کنند دارد و جاذب بسیار مناسبی با اشعه فرابنفش دارد و برای درمان بسیاری ن انواع بیماری های پوستی از جمله درماتیت، خارش ناشی از اگزما، سوختگی، بریدگی و حتی آکنه استفاده می شود. به غیر از این موارد برای ساخت شامپو های ضد شوره و همچنین پماد ها و کرم های محافظت کننده پوست بدن در برابر آفتاب سوختگی نیز اکسید روی مورد استفاده قرار می گیرد..

شرکت پخش اکسید روی اصفهان

شرکت پخش اکسید روی اصفهان شرکت پخش اکسید روی درجه یک در این راستا با ارائه محصولی مرغوبی توانسته پخش زنجیره ای این محصول را دست بگیرد. می توانید اکسید روی مرغوب و ارزان قیمت را از این مجموعه خریداری کنید. و در میزان هزینه و زمان مورد نظرخود صرفه جویی کنید. لازم به یاد آوری می باشد اکسید روی با فرمول ZnO و شکل پودری سفید رنگ و غیر محلول در آب تولید می شود. و کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع کاشی و سرامیک، لعلب سازی، تولید شیشه، لاستیک سازی و روان سازها، رنگ سازی، تولید چسب و سیلانت، مواد غذایی و باتری دارد.

زینک اکساید به صورت طبیعی نیز در طبیعت یافت می شود ولی عموما به شکل شیمیایی سنتز می گردد. اکسید روی که پودری سفید رنگ است و به صورت شیمیایی تولید می شود ولی گاهی در طبیعت نیز یافت می گردد که با منیزیم و دیگر نا خالصی ها ترکیب شده و رنگ زرد متمایل قرمز پیدا کرده است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.