آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت استثنائی فروش اکسید روی در شکوهیه

قیمت استثنائی فروش اکسید روی در شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت فروش اکسید روی شکوهیه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و منجر به کاهش در هزینه های خرید مشتریان گرامی خواهد شد. این نوع اکسید روی از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول ارزشمند و کاربردی در بسته بندی های بسیار بهداشتی در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد. بسته های اکسید روی شکوهیه دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند.

قیمت استثنائی فروش اکسید روی در شکوهیه

معرفی اجمالی اکسید روی

معرفی اجمالی اکسید روی

در معرفی اکسید روی باید بگوییم که اکسید روی یک ماده بسیار ارزشمند است که از ترکیبات غیر آلی تشکیل شده است. این محصول به شکل پودری می باشد و رنگ سفیدی دارد. این محصول برخلاف بسیاری دیگر از مواد غیر آلی غیر قابل حل در آب است و این ویژگی باعث شده تا تا مواد بسیاری غیر قابل ترکیب باشد. در زمان های گذشته از این ماده برای درمان بیماری های عفونی چشم استفاده می شده است. این محصول امروزه به نام زینک اکساید شناخته می شود و در تولید مواد مختلفی از آن استفاده می گردد. از جمله محصولاتی که از این ماده در آن استفاده می شود، می توان به پودر بچه، کرم ضد آفتاب، انواع شامپو های ضد شوره اشاره کرد.

این محصول بر روی پوست خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد و باعث ترمیم جاش زخم خواهد شد. اکسید روی موارد مصرف صنعتی بسیار زیادی نیز دارد. موارد مصرف صنعتی این محصول عبارتند از: صنعت پلاستیک و شیشه. استفاده از این ماده در صنعت پلاستیک موجب انعطاف پذیری هر چه بیشتر آن خواهد شد. صنعت الکترونیک و تولید باتری از جمله دیگر صنایعی است که از این محصول در آن استفاده می شود.

توزیع اکسید روی به سراسر ایران

توزیع اکسید روی به سراسر ایران

اکسید روی به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارد از آن در علم پزشکی استفاده می گردد. وجود این محصول در کرم های آرایشی و بهداشتی موجب ترمیم جای زخم خواهد شد و امروزه میزان مصرف بسیار بالایی دارد. زینک یا همان روی یک ماده بسیار مهم شیمیایی است که در بسیاری از ترکیبات شیمایی استفاده می گردد. این محصول از اکسیده شدن به دست می آید و ارزش بسیار زیادی دارد.

این محصول برای اولین بار توسط یک دانشمند فرانسوی کشف شد و تحول عظیمی را در علم پزشکی و داروسازی ایجاد کرده است. توزیع اکسید روی به سراسر ایران به صورت مستقیم انجام می شود. توزیع مستقیم این محصول باعث ایجاد ثبات خواهد شد. این محصول به روش اکسداسیون فلز روی ساخته می شود و در این روش فلز روی به حالت مذاب در می آید در مرحله بعد جوشانده می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.