آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش پودر اکسید روی/ نمایندگی پخش انواع آن در کشور

فهرست مطالب

4.5
(15)

فروش پودر اکسید روی هم اکنون با روشی سریع و آسان تر ، از طریق پایگاه اینترنتی انجام می گیرد و شما می توانید پس از مطالعه ی این مطلب و آشنایی بیش تر با خواص محصول مد نظر خود ، در همین سایت به خرید پودر اکسید روی اقدام نمایید .

پودر اکسید روی چیست و چه کاربردی دارد؟

پودر اکسید روی ( ZnO ) یک پودر سفید رنگ و ترکیبی غیر معدنی است . تولید پودر اکسید روی بیش تر به روش مصنوعی است، اما به طور طبیعی آن تحت عنوان زینیت کانی شناخته می شود.

این ترکیب در آب حل نمی شود و همچنین از اکسید روی به عنوان افزودنی در بسیاری از محصولات و مواد بکار می رود . برای مثال  کاربرد آن را می توان در مواردی مانند : سرامیک، پلاستیک، شیشه، سیمان، بتن، لاستیک، روغن، سیلانت، چسب، رنگ، باتری، مواد غذایی، رنگدانه، فریت، نوار کمک و مقاوم در برابر آتش مشاهده کرد.

با توجه به این که زینیک اکسید پروتکتان دهنده ای موضعی و ریزدانه است و بعضی از اقدامات ضد سیتیک را دارا می باشد، از پودر اکسید روی در پماد، باند، سیمان دندان، پاستا و… استفاده می کنند.

همچنین به عنوان یک کرم ضد آفتاب و پماد و لوسیون ها به منظور محافظت در برابر آسیب های ناشی از پرتو های ماوراء بنفش و آفتاب سوختگی نیز کار برد دارد. علاوه بر این، این ترکیب می تواند در جهت بهبود عصبیت های جزئی پوست من جمله : برش ها، کپس ها، سوزش ها و … ؛ موثر واقع شود .

همچنین در بسیاری از مصارف دارویی و مراقب های پزشکی، همچنین در بسیاری از موارد برای درمان انواع بیماری های پوستی، در محصولاتی از جمله پودر بچه، برای درمان بثورات پوشک درون کرم های ضد پیری، کرم کالیو، پماد ضد عفونی کننده و شامپو ضد شوره نیز از روی اکسید استفاده می شود.

خرید پودر اکسید روی به صورت عمده

فروش پودر اکسید روی هم به صورت تکی و هم به صورت عمده انجام می گیرد و برای خرید عمده این محصول قیمتی با صرفه تر در نظر گرفته شده است.

فرم هایی که ما از این محصول به شما عرضه می داریم ، از جمله موارد زیر می باشد:

اکسید روی EP , USP , BP ، گلوله درمان با سطح اکسید روی و پودر درجه دارویی.

همچنین ما بیش تر از چهل نمره ی مرغوب را برای نیاز های مشتریان خود قرار داده ایم تا آن ها با گزینه های زیادی که در اختیار دارند ، این محصول را با خیالی آسوده از ما خریداری نمایید.
بیشتر بخوانید: فروش عمده اکسید روی

بازار فروش پودر اکسید روی آزمایشگاهی

بازار فروش پودر اکسید روی آزمایشگاهی

در دهه ی اخیر بازار فروش پودر اکسید روی آزمایشگاهی با توجه به کاربرد زیادی که داشته است و موارد استفاده ی بالا از آن توانسته است رشد قابل توجهی را شاهد باشد.

یکی از فراورده های دیگر آزمایشگاهی در این زمینه، تولید نانو پودر اکسید روی است که با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد این محصول نیز می توانید به خرید نانو پودر اکسید روی، اقدام کنید .

نمونه های خارجی پودر اکسید روی که به کشور وارد می شوند، قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

در حالی که همین محصول تولید شده در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریدار می رسد و قیمت پایین تری را دارا می باشد.

هم اکنون ما مفتخریم که علاوه بر تمامی آن موارد ؛ موفق به صادرات پودر اکسید روی در سطح جهان نیز شده ایم .

قیمت کیلویی پودر اکسید روی صنعتی

قیمت کیلویی پودر اکسید روی صنعتی

پودر اکسید روی صنعتی در گریت های متفاوت، درجه یک، درجه دو و ممتاز ارائه می شود.

قیمت پودر اکسید روی بسیار مناسب بوده و از فرم ها و گریت ها و نمره های متفاوتی برخوردار می باشد. جهت اطلاع بیش تر درخصوص نحوه و حداقل مقدار مجاز خرید، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.