آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش مستقیم اکسید روی پودری

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی در قالب نانوذرات به صورت فله یا بسته بندی شده به بازار ارائه گردیده است. فروش مستقیم اکسید روی پودری، از بهترین روشهای خرید و فروش این ماده بوده که می تواند منافع اقتصادی خریداران را به صورت ویژه تامین نماید. در فروش مستقیم می توان اطمینان بالایی از کیفیت و قیمت های مناسب انواع اکسید روی تجربه کرده و با پرداخت هزینه های عالی نمونه های درجه یک از این ماده را به دست آورد. اکسید روی پودری در فروش مستقیم قیمت های بسیار خوبی خواهد داشت.

فروش مستقیم اکسید روی پودری

تولید اکسید روی به روش فرانسوی

تولید اکسید روی به روش فرانسوی اکسید روی به عنوان ماده ای معدنی با کیفیت بالایی از جانب تولیدکنندگان به صورت سنتزی و مصنوعی به دست آمده است. البته روند تولید اکسید روی در طبیعت هم همواره مورد توجه همگان بوده است. به این منظور روی با فلزاتی که به صورت طبیعی در آب، هوا و خاک هستند و نیز با اکسیژن واکنش نشان داده و اکسید روی به دست می آید.
البته در تولید سنتزی و یا همان مصنوعی، شاهد استفاده از روش های مختلفی هستیم که یکی از مهمترین نمونه های آن شیوه فرانسوی تولید اکسید روی است.

به این منظور، روی در قالبی مخصوص ذوب شده و در دمای نزدیک به 1000 درجه سانتیگراد، به بخار تبدیل خواهد شد. با بخار شدن شاهد واکنش بخار روی با اکسیژن موجود در هوا خواهیم بود که این پدیده منجر به تولید اکسید روی می گردد. این روی اکسید پس از سرد شدن جمع آوری شده و در بسته بندی های مناسبی جای می گیرد.
در این روش از تولید اکسید روی، شاهد ساخت ذرات با اندازه 0.1 می باشیم. این دسته از مواد تحت عنوان پودری اصیل و سفید رنگ به بازار ارائه می گردند و نیاز صنایع گوناگون به خرید آن را برطرف خواهند کرد.

عرضه کنندگان اکسید روی پودری

عرضه کنندگان اکسید روی پودری اکسید روی پودری انواع مختلفی دارد که ا زآن جمله می توان به اکسید روی دارویی اشاره کرد که کاربرد گسترده خود را در صنایع دارویی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت ویژه به نمایش گذاشته است. اکسید روی لعاب هم از دیگر نمونه های این ماده بوده که در تولید کاشی و سرامیک از آن استفاده می شود.

متقاضیان خرید این ماده می توانند به عرضه کنندگان اکسید روی پودری که به شکل اینترنتی در شهرها و استان های مختلف از کشورمان فعالیت دارند، مراجعه کرده و از امتیازات مثبت و عالی این دسته از مواد بهره مند شوند.
عرضه کنندگان انواع اکسید روی پودری، با هدف جذب رضایت مشتریان در این حوزه به فعالیت پرداخته و توانسته اند نمونه های با کیفیت و درجه یک از این محصول را به دست مشتریان برسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.