آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی 99 درصد

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی 99 درصد یک رنگدانه سفید مات است که در مواد آرایشی به عنوان ماده رنگی در آرایش، برای درمان پوستی مشکل دار، حساس یا تحریک شده استفاده می شود. همچنین در فرمولاسیون ضد آفتاب ها به عنوان فیلتر ضد UV استفاده می شود. ماده معدنی ای است که تصفیه کننده، ضد باکتری، ضد اشعه ماورا بنفش و مات کننده است و بیش از یک مزیت دارد حتی اگر استفاده از آن به برخی اقدامات احتیاطی برای استفاده نیاز داشته باشد. فروش عمده اکسید روی 99 درصد توسط ما صورت می گیرد.

فروش عمده اکسید روی 99 درصد

آنالیز اکسید روی 99 درصد

آنالیز اکسید روی 99 درصد سنتز اکسید روی یک ماده بسیار رایج در دنیای زیبایی است. این ماده در کرم های ضد آفتاب، پس از آفتاب، لوسیون های تصفیه کننده، دئودورانت ها، آرایش، مراقبت های تسکین دهنده وجود دارد … استفاده های فراوان برای بسیاری از خواص:

آرامش بخش
این ماده معدنی باعث قرمزی و التهاب پوست تحریک شده، ضعیف و لطیف می شود. این ماده بی خطر محسوب می شود و در مراقبت از نوزاد مجاز است و به ویژه در ترکیبات طلق استفاده می شود. رطوبت ایجاد شده در پوشک را جذب کرده و تحریک را محدود می کند.

ضد باکتری، ضد عفونی کننده
یک اکسید روی ضد باکتری، طبیعی در مبارزه با تکثیر باکتریها روی پوست چرب و مستعد آکنه بسیار مفید است. برای مراقبت از ضد جوش ایده آل است. ضدعفونی کننده و پاک کننده، همچنین برای درمان پوست جوان، پوست مشکل و تنظیم تولید سبوم ایده آل است. این ماده همچنین در فرمولاسیون محصولات مو برای پاکسازی پوست سر و شامپوهای ضد شوره استفاده می شود.

محافظ UV
خواص ضد UV اکسید روی به طور گسترده ای شناخته شده است. ظرفیت جذب قوی اشعه ماوراio بنفش (همراه با اکسید تیتانیوم) آن را به دارایی محبوب ضد آفتاب برای بزرگسالان و کودکان تبدیل کرده است. چگونه این ماده معدنی موفق به ایجاد سدی در برابر اشعه UV می شود؟ این یک فیلم بازتابنده محافظ روی سطح پوست است که اشعه UV را منعکس می کند. هنگام استفاده از ضد آفتاب، مسئول فیلم نازک و سفید باقی مانده بر روی پوست است.

قیمت بهترین انواع اکسید روی 99 درصد

قیمت بهترین انواع اکسید روی 99 درصد مجموعه ما عرضه کننده ارزان قیمت قیمت بهترین انواع اکسید روی شهرکرد 99 درصد در ایران است. از اکسید روی در ساخت خوشبو کننده ها نیز استفاده می شود. این ماده توانایی خنثی سازی تولید اسید و از بین بردن تعداد زیادی باکتری موجود در تعریق را دارد و پس از تماس با پوست، عامل بوی بد آن است. یک رنگدانه سفید مات با پوشش طبیعی بسیار جالب است. از آن به عنوان پایه پوشاننده در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود: پودرهای شل و جمع و جور، فونداسیون، سایه چشم، رژ لب … همچنین در پاک کننده ها و کرم های شبانه روزی برای اصلاح پوست چرب (با جذب سبوم) و ….

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.