آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی صنعتی در مشهد

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صنعتی یک ترکیب معدنی و شیمیایی است به شکل پودری و سفید رنگ که به دلیل ویژگی هایی که دارد در بسیاری از صنایع مانند شیشه سازی، سرامیک، لاستیک، رنگ و… بکار می رود، فروش عمده اکسید روی صنعتی در مشهد با قیمتی مناسب انجام می شود، اکسید روی غلیظ و با کیفیت برتر را می توانید به روش غیر حضوری در هر کجایی که هستید به صورت مستقیم سفارش دهید.

فروش عمده اکسید روی صنعتی در مشهد

اکسید روی صنعتی چه مزایایی دارد؟

اکسید روی صنعتی چه مزایایی دارد؟ همان طور که اشاره شد اکسید روی پودری محلول در آب است و موارد کاربرد فراوانی دارد، یکی از کاربردهای این محصول در صنعت می باشد که به اکسید روی صنعتی معروف است، این امر به دلیل ویژگی های خاص این محصول است که آن را مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کرده است، مزایای اکسید روی صنعتی شامل موارد زیر می شود:

  • یکی از مزایای بارز این محصول ایجاد استحکام بالا، ظرفیت حرارتی فراوان و ضد رطوبت بودن آن است به همین علت از این ماده در تولید کاشی و سرامیک استفاده می شود و سبب می شود که عملکرد کاشی و سرامیک بالا رفته و از دوام و پایداری زیادی برخوردار شوند، اکسید روی لعاب سرامیک ها را محکم کرده به گونه ای که در برابر رطوبت و مواد اسیدی کاملا مقاوم هستند.
  • از دیگر مزیت های این محصول محدوده شکاف انرژی وسیع، تحرک بالای الکترون ها و تابندگی نور فراوان است، بنابراین می توان از این محصول در ساخت نمایشگرهای ال ای دی و ترانزیستورها استفاده کرد.
  • ضد التهاب بودن و مقاومت در برابر اشعه ماواء بنفش خورشید از دیگر مشخصاتی است که اکسید روی دارد، لذا این ماده در ترکیب مواد اولیه صابون بچه، لوسیون صورت، کرم های ضد آفتاب و ساخت برخی دیگر از مواد آرایشی بکار می رود.

عرضه مستقیم اکسید روی صنعتی

عرضه مستقیم اکسید روی صنعتی عرضه مستقیم اکسید روی صنعتی به صورت مستقیم و عمده انجام می شود، اکسید روی عرضه شده از درجه خلوص بالا برخوردار بوده و کیفیت مطلوبی دارد، بطوری که درجه یک بودن اکسید روی عرضه شده از سوی شرکت فروشنده کاملا تضمین می شود، قیمت در نظر گرفته شده برای اکسید روی ارائه شده مقرون به صرفه و مناسب است و می تواند به عنوان یک ماده شیمیایی مطلوب در ترکیب تولیدات صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین از آنجا که واسطه ای در ارائه این محصول نقشی ندارد قیمت اکسید روی عرضه شده در این مرکز نرخ واقعی و اصلی آن است، از طرف دیگر خریدارانی که اکسید روی صنعتی را با حجم بالایی سفارش دهند می توانند از تخفیف ویژه فروش این شرکت استفاده نمایند و آن را با قیمت کمتری دریافت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.