آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی صنعتی در شیراز

فهرست مطالب

0
(0)

اولین و برترین فروش عمده اکسید روی صنعتی در شیراز تولید کنندگان شیرازی هستند که مرغوب ترین جنس را با قیمتی مناسب روانه بازار کرده و به متقاضیان می فروشند. از این رو اگر خریدار و فروشنده اکسید روی صنعتی هستید، بهتر است خرید از این فروشندگان را در اولویت قرار دهید تا هم صاحب جنس مرغوب شوید و هم هزینه های خریدتان کاهش یابد.

فروش عمده اکسید روی صنعتی در شیراز

صفر تا صد تولید اکسید روی صنعتی

صفر تا صد تولید اکسید روی صنعتی اگر می خواهید با روش تولید اکسید روی صنعتی بیشتر آشنا شوید ما را در ادامه این متن همراهی کنید.

تولید اکسید روی به روش های مختلف صورت می گیرد که تا حد زیادی به تولید کننده و تجهیزات و امکانات وی وابسته است. مثلا در یک روش اکسید روی از کنسانتره روی حاصل می شود که به نام روش لیچینگ شناخته شده است.

روش دیگر تولید اکسید روی از سنگ معدن روی است که به روش آمریکایی معروف می باشد. دیگر روش تولید این ماده تهیه آن از روی فلزی خالص می باشد و با نام روش فرانسوی خوانده می شود. هر کدام از این روش ها نیاز به تجهیزات و مواد خاص نیاز دارد.

مثلا در روش آمریکایی فلز روی را درون یک محلول کربنی حرارت می دهند تا تبخیر شود. در روش فرانسوی فلز روی به طور مستقیم در معرض دمایی بالاتر از 900 درجه قرار می گیرد تا تبخیر شود و سپس بخار روی حاصل آید. این بخار با اکسیژن موجود در هوا ترکیب می شود و اکسید روی تولید می شود.

در روش لیچینگ همان طور که از نامش پیداست روی از ترکیبات خامی که دارای روی است استخراج شده و با آن مواد خام لیچ شده و به صورت کربنات رسوب می شود و از این رسوب اکسید روی حاصل می شود.

قیمت انواع اکسید روی صنعتی

قیمت انواع اکسید روی صنعتی تولید اکسید روی صنعتی که از ترکیبات شیمیایی ضروری در صنایع گوناگون است پررونق بوده و با نرخ مختلف به فروش می رسد.

قیمت انواع اکسید روی درجه یک صنعتی در بازار متفاوت است و به کیفیت و جنس آن وابسته است که هر چه بهتر باشد، مسلما قیمت خرید بیشتری دارد. حتی برند و تولید کننده اسید نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. نوع و روش خرید اکسید روی نیز در کاهش یا افزایش قیمت این محصول روی موثر است.

مثلا اگر اکسید روی مستقیما از تولید کنندگان خریداری شود، به دلیل آینکه هیچ واسطه ای وجود ندارد، بسیار ارزان تر می شود. همچنین خرید اکسید روی از فروشگاه های بزرگ مجازی و از جمله سایت حاضر نیز در کاهش قیمت آن تاثیر دارد، چرا که در خرید مجازی دلال ها حذف می شود و علاوه بر آن جنسی با کیفیت سریع و آسان و در اسرع وقت به دست خریداران می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.