آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی صنعتی در بسته بندی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی از پر کاربردترین مواد شیمیایی در حوزه های مختلفی صنعتی می باشد که در ادامه به آن اشاره شده است. فروش عمده اکسید روی صنعتی در بسته بندی های مختلف توسط مجموعه ما مقدور می باشد. مشتریان عزیز می توانند جهت تهیه این محصول با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

 

خرید عمده اکسید روی با بسته بندی های مختلف

اکسید روی در بسته بندی های مختلف با اوزان گوناگون تولید می شود. بسیاری از مشتریان به مقدار بالای این محصول نیاز دارند و به صورت عمده ای به تهیه آن می پردازند. این ماده شیمیایی طیف وسیعی در صنایع مختلف، حوزه دارویی، صنعت خوراکی و… دارد.

شما نیز به عنوان خریدار اکسید روی صنعتی می توانید جهت اطلاعات بیشتر مانند قیمت، کیفیت و… با مسئولان فروش در این سایت تماس برقرار کنید. کاربرد پودر اکسید روی بسیار قابل توجه است و در بسیاری از کارخانجات مانند صنایع تولید مصالح ساختمانی و محصولات پلاستیکی مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید عمده این محصول نیز قیمت ها را تا حد محسوسی کاهش می دهد و ما به شما توصیه می کنیم این روش را جهت تهیه این محصول به کار ببرید. بسته بندی های این پودر بسیار استاندارد هستند و به هر نقطه ای در کشور با استفاده از بهترین تجهیزات ارسال می شود.

کاربرد پودر اکسید روی در مصارف صنعتی

اکسید روی نوعی ماده شیمیایی به رنگ سفید می باشد که در آب نمی توان آن را حل نمود. مصارف صنعتی این ماده بسیار بالا است و نمونه ای از کاربرد های این پودر در زیر آمده است:

  • تجهیزات الکتریکی
  • دستگاه های پیزو الکتریک
  • مواد آرایشی و بهداشتی
  • چسب دندان
  • باتری های ذخیره سازی
  • قطعات پلاستیکی و لاستیکی
  • کاشی و سرامیک
  • لعاب سازی
  • شیشه سازی

این پودر به غیر از مصارف صنعتی در حوزه پزشکی بسیار کاربرد دارد و در درمان بسیاری از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده وقتی حرارت می بیند به رنگ زرد دیده می شود و سپس با خنک شدن به رنگ سفید در می آید.

استفاده از این پودر به زمان های قدیم بر می گردد که در ابتدا به عنوان دارو از آن استفاده می شد. سپس با توجه به مصارف دیگری که از آن کشف شد در بسیاری از صنایع مورد توجه قرار گرفت.

روش های تولید آن متفاوت است که در این بین می توان به روش های مستقیم، غیر مستقیم، سنتز آزمایشگاهی و روش شیمیایی مرطوب اشاره کرد. در کشور ما تولید کنندگان متعددی وجود دارند که با استفاده از دانش بالا و تخصص خود دست به تولید این محصول در کیفیت های بالا زده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.