آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی زنجان باکیفیت عالی

فهرست مطالب

0
(0)

فروش عمده اکسید روی زنجان، در بسیاری از مراکز و فروشگاه های آن در سراسر کشور انجام می شود. استان زنجان تامین کننده انواع مواد شیمیایی و بهترین اکسید روی در کشور است که این مواد را با بهترین کیفیت و استاندارد های ملی در بازار های داخلی و بین المللی عرضه و صادر می کند.

فروش عمده اکسید روی زنجان باکیفیت عالی

آشنایی با موارد استفاده از اکسید روی

آشنایی با موارد استفاده از اکسید رویدر شناخت و معرفی اکسید روی می توان گفت که نوعی از ترکیبات غیر عالی ست که به شکل پودری سفید رنگ است که در آب حل نمی شود. برای آشنایی با موارد استفاده از اکسید روی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مصارف صنعتی که در این مورد می توان مواردی مانند کاربرد آن در صنعت شیشه، پلاستیک، سیمان، سرامیک، باتری و … می باشد. بیشترین کاربرد های آن در علم مواد نیز تعلق می گیرد به ضریب شکست بالا، رسانایی حرارتی بالا و آنتی بیوتیکی برای محافظت اشعه یو وی می باشد.
  2. مصارف دارویی که در علم پزشکی و دارویی این اکسید با نام زینک اکساید معرفی شده است و در تولید پودر بچه، پمادهای زینک اکساید پوستی، کرم های ضد آفتاب، انواع شامپو های ضد شوره و … استفاده می شود.
  3. مصارف آرایشی که کاربرد های فراوانی در صنایع آرایشی دارد. اکسید روی دارای خواص مرطوب کننده آنتی بیوتیکی است که اشعه خورشید را به خوبی حفظ می کند و از پوست در آفتاب سوختگی حفاظت می کند. این محصول هیچگونه حساسی پوستی ندارد و پوستی که آفتاب سوخته شده را به خوبی درمان می کند. این ترکیب از مواد بوی بد بدن را از بین می برد و از رویش باکتری ها جلوگیری می کند.
    از اکسیداسیون فلز روی در فاز بخار، اکسید روی بدست می آید. بعد از ذوب کردن این محصول در کوره و سرد شدن آن، به پودری سفید تبدیل می شود که آن را در بسته بندی های مختلف آماده می کنند.

فروش اکسید روی برای صنایع مختلف

فروش اکسید روی برای صنایع مختلففروش اکسید روی برای صنایع مختلفی در شرکت ها و مراکز معتبری انجام می شود. به طور کلی باید گفت که امروزه از این محصول در صنایع مختلفی استفاده می شود به همین علت از فروش بالایی برخوردار است.

شرکت های پخش این مواد آن را با کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب تولید می کنند. روی اکسید در صنایع گوناگونی مانند صنعت کاشی و سرامیک، صنایع غذایی، صنایع دارویی و آرایشی و … بکار برده میشود.  نانو ذرات اکسید روی یکی از ذرات معدنی پرکاربرد در دنیای امروزی است که خاصیت ضد باکتری آن از مهم ترین خواصش محسوب می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.