آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با کیفیت های مختلف

فهرست مطالب

0
(0)

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با کیفیت های مختلف و در بسته بندی های کاملا بهداشتی صورت می گیرد. بر روی بسته بندی های این کالا اطلاعات مختلفی درج شده است که از مهم ترین این موارد می توان به مواد استفاده شده در تولید این کالا و تاریخ تولید آن اشاره کرد. فروش عمده این محصول ارزشمند و کاربردی موجب کاهش نرخ قیمت این کالا خواهد شد.

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با کیفیت های مختلف

موارد مصرف اکسید روی

موارد مصرف اکسید رویاکسید روی محصولی است که امروزه به نام زینک اکساید شناخته می شود. این محصول موارد استفاده و مصرف مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین موارد مصرف اکسید روی در تولید رنگ مو می باشد. استفاده این محصول در رنگ مو باعث افزایش میزان غلظت و تاثیر گذاری آن بر روی مو خواهد شد.
  • از دیگر موارد استفاده این محصول می توان به کاربرد آن در تولید سیمان اشاره کرد. استفاده از این کالا در تولید سیمان باعث قوام هر چه بیشتر و بهتر آن خواهد شد.
  • از جمله موارد مصرف این محصول در تولید کرم های ضد آفتاب می باشد. اکسید روی از آسیب رساندن به پوست جلوگیری خواهد کرد و سبب جوان ماندن پوست خواهد شد.
  • از دیگر موارد مصرف اکسید روی می توان به کرم های سوختگی اشاره کرد. استفاده این محصول در کرم های سوختگی موجب درمان جای زخم خواهد شد و به درمان هر چه سریع تر آن کمک خواهد کرد.
  • از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد این محصول می توان به کاربرد اکسید روی در لاستیک های خودرو اشاره کرد. کاربرد این محصول در تولید لاستیک باعث بالا رفتن سطح کیفی آن خواهد شد.

فروش اکسید روی به صورت عمده

فروش اکسید روی به صورت عمدهاکسید روی که نام علمی آن زینک اکساید می باشد محصولی است که به شکل پودری می باشد. این ماده سفید رنگ کاربرد بسیار زیادی در آزمایشگاه های داروسازی دارد و مهم ترین دلیل آن نیز تاثیر گذاری و خواص بالای این محصول بر روی بهداشت افراد است.

این محصول از مواد غیر آلی تشکیل شده است و همان طور که از نام آن مشخص است از اکسیده شدن فلز روی به دست می آید.

امروزه میزان مصرف این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و مهم ترین دلیل آن نیز تاثیر بالای این کالا بر روی پوست خواهد بود. فروش اکسید روی اغلب به صورت عمده و در حجم زیاد صورت می گیرد. فروش عمده این محصول موجب کاهش قیمت تمام شده اکسید روی درجه یک و با کیفیت می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.