آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با ارزانترین قیمت

فهرست مطالب

0
(0)

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با قیمتی مناسب صورت می گیرد. به دلیل کاربردهای فراوان اکسید روی در صنایع مختلف و مصرف بالای آن در تولیدات مواد گوناگون،  شرکت های زیادی در اصفهان به تولید این محصول مشغول هستند، به همین سبب این محصول دارای قیمتی رقابتی می باشد. عرضه اکسید روی در این شهر توسط شرکت های تولید کننده به صورت عمده و فله ای در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد.

فروش عمده اکسید روی در اصفهان با ارزانترین قیمت

موارد مصرف اکسید روی

موارد مصرف اکسید روی

اکسید روی در صنایع مختلف مانند صنعت تولید سیمان، سرامیک سازی، تولید اپوکسی های مختلف، شیشه سازی، فعل و انفعالات تولی باتری و چسب استفاده می شود. مهمترین خواص این ترکیب غیرآلی که باعث شده در صنعت پر کاربرد باشد خاصیت غیر محلول بودن آن در آب است. اکسید روی هم از طریق تولید آزمایشگاهی و هم به صورت طبیعی از ترکیب روی و اکسیژن هوا در محیط آزاد به دست می آید.

مصرف اکسید روی در پزشکی نیز فراوان است که می توان به تولید مواد زیر اشاره کرد:

  • پودر بچه
  • شامپو ضدشوره
  • سوختگی پای نوزادان
  • خراشیدگی و گزش حشرات

با استفاده از اکسید روی پماد زینک اکسید تولید می شود که از این پماد برای درمان عفونت های پوستی ناشی از انواع سوختگی ها، اگزما و التهابات پوستی استفاده می شود. در داروسازی از خاصیت آنتی بیوتیکی اکسید روی برای تولید انواع آنتی بیوتیک ها و چرک خشک کن ها استفاده می گردد، همچنین به دلیل اینکه این ترکیب در مقابل اشعه ماوراءبنفش مقاومت بالایی دارد در تولید کرم های ضد آفتاب به کار می رود.

اکسید روی در صنایع کشاورزی نیز کاربرد بسیاری دارد، از جمله این که می تواند از رشد قارچ ‏ها جلوگیری ‏کند، به همین جهت برای جلوگیری از رشد قارچ ها، به قارچ
کش‏ ها اضافه می ‏گردد.

در صنایع غذایی نیز اکسید روی موارد مصرف فراوانی دارد و به دلیل این که منبعی غنی از عنصر روی است برای کمک به تأمین ویتامین های مورد نیاز بدن به مکمل های غذایی اضافه می گردد، با توجه به خواص قارچ کشی اکسید روی این ترکیب به بسته ‏بندی های گوشت، ماهی و
محصولات سبزی اضافه می شود.

عرضه اکسید روی در ایران

عرضه اکسید روی در ایران

شرکت های تولید کننده اکسید روی این محصول را بر اساس آنالیزهای مختلف و موارد کار برد آن در صنایع گوناگون تولید و در بسته بندی های متنوع به صورت عمده در بازار سراسر ایران عرضه می کنند.

این شرکت اکسید روی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید می کند و به صورت مستقیم و از طریق سایت شرکت در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاع از نحوه خرید می توان با کارشناسان شرکت مشورت نمود و خریدی مطمئن در حداقل زمان ممکن را تجربه نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.