آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی با کیفیت مطلوب

فروش عمده اکسید روی با کیفیت مطلوب

فهرست مطالب

0
(0)

کسید روی یا همان زینک اکساید یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی صنعتی می باشد. این ماده در کشور خودمان به فراوانی تولید می شود و به فروش می رسد. فروش عمده اکسید روی توسط کارخانه جات و کارگاه های تولیدی زنجان انجام می شود.

فروش عمده اکسید روی با کیفیت مطلوب

فروش اکسید روی صنعتی

فروش اکسید روی صنعتی

اکسید روی یک پودر سفید رنگ با دانه های بسیار ریز می باشد. دانه های این پودر به صورت بلور های شش وجهی یافت می شود. این پودر نقطه جوش بالایی دارد(۹۰۷ درجه سانتی گراد) و در اثر حرارت به دست می آید.

از اکسید روی در صنعت لعاب سازی و کاشی سازی استفاده می شود. این اکسید باعث براق شدن و پوشش دهندگی سطح سرامیک های چینی و بهداشتی می شود. همچنین در ساخت پلاستیک، لاستیک(مخصوصا اتومبیل)، تولید موم و صمغ، در صنعت باطری سازی، صنعت تولید چسب، تولید مواد آرایشی و بهداشتی، مکمل غذایی دام و طیور، لنت ترمز سازی، تولید کود، تولید چرم مصنوعی و… به کار می رود.

اکسید روی به علت عایق بودن در برابر جریان الکتریسیته، خاصیت چسبندگی خوب و قدرت پوشش بالایی دارد. از آن جایی که این ماده دارای ضریب شکست بالا و رسانای حرارتی قوی می باشد، به عنوان عایق در برابر اشعه ماورای بنفش استفاده می شود. این محصول از طریق فروش عمده به توزیع میرسد.

عمده فروشی اکسید روی اصفهان

عمده فروشی اکسید روی اصفهان

قیمت نهایی محصول به کیفیت مواد اولیه و هم چنین روش تهیه آن محصول بستگی دارد. برای افزایش کیفیت اکسید روی باید نا خالصی های مس، آهن و منگنز موجود در محلول به حداقل ممکن برسد.

کارخانه اکسید روی در استان اصفهان برای تولید محصولات خود از بهترین نوع مواد اولیه استفاده می کند. برای این شرکت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و تمام تلاش خود را می کند تا آن را به دست بیاورد. این شرکت اکسید روی را به دو صورت عمده و جزئی انجام می دهد.

فروش اکسید روی زنجان به وسیله نمایندگی های معتبر مربوط به این شرکت انجام می شود. مشتریان می توانند برای تهیه محصول مورد نظر خود به این نمایندگی ها مراجعه کنند و به میزان مورد نظر خود از این اکسید سفارش دهند.

شرکت نیز در قبال مشتریان وظیفه دارد تا سفارش مشتریان را در اسرع وقت به تمام نقاط کشور با بسته بندی مناسب تحویل دهد.

کیفیت بالا، خدمات مناسب و مرغوبیت و اصالت محصول از مهم ترین مواردی است که برای شرکت اهمیت فراوان دارد و همواره در رسیدن به این موارد تلاش می کند. بنابراین مشتریان می توانند با آرامش خاطر سفارش خود را ثبت کنند و منتظر دریافت آن باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.