آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی با قیمت ارزان در زنجان

فروش عمده اکسید روی با قیمت ارزان در زنجان

فهرست مطالب

0
(0)

نانو اکسید روی نوعی مواد اولیه به شمار می آید که به وسیله آن هزاران مواد دیگر تولید می شوند، نانو اکسید روی را در صنعت شیشه سازی، پلاستیک سازی، سیمان و بسیاری صنعت های دیگر استفاده می کنند. شهر زنجان یکی از تولید کننده های بزرگ و پخش عمده اکسید روی است که به قیمت فروش اکسید روی  بسیاری از کارخانه داران و صنعت گران ایرانی و خارجی با مراجعه به این مراکز پخش با قیمت بسیار مناسب و ارزان برای صنعت خود استفاده می کنند. از آنجا که در همه جا نانو اکسید روی پیدا نمی شود و قیمت نانو اکسید روی در همه جا یکسان نیست، در شهر زنجان بسیاری وجود دارند که این مواد را به بازار عرضه کرده و می توان با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه تهیه کرد.

فروش عمده اکسید روی با قیمت ارزان در زنجان

تهیه و تولید انواع اکسید روی

تهیه و تولید انواع اکسید روی

تولید اکسید روی از کشفیات ایرانیان باستان می باشد که با استفاده از میله های فولادی و ذوب کردن سنگ های مخصوص تولید می شده، اما امروزه بعد از استخراج سنگ های مخصوص و جمع آوری آنها در کارخانه هایی که به این منظور احداث شده است با استفاده از دستگاه های بزرگ و عظیم الجثه و تعدادی نیروی کار اکسید روی را تولید می کنند و به منظور مواد اولیه به کارخانه داران و صنعتگران ارائه می کنند.

رنگ اکسید روی معمولا سفید است و قابل حل شدن با آب نیست، از مصارف دیگر اکسید روی می توان در ساخت لاستیک، پودر بچه انواع کرم ها و لوازم بهداشتی اشاره کرد که کمک بسیار زیادی در عرصه تولیدات داخلی داشته و دارد.

کشور ایران یکی از بزرگترین و مطرح ترین کشور دنیا در ساخت اکسید روی است که سال های بسیاری است که در این عرصه در سطح جهان افتخار آفرینی می کند.

کاربرد و نحوه استفاده از اکسید روی در صنایع

کاربرد و نحوه استفاده از اکسید روی در صنایع

همان طور که در بالا ذکر شد از اکسید روی در صنعت لاستیک سازی، انواع کرم های آرایشی، شیشه، پلاستیک و بسیاری از مواد دیگر استفاده می شود که کارخانه داران با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات اکسید روی را تهیه می کنند و این ماده را که پایه و اساس ساخت محصولات آن هاست به کار می گیرند.

اکسید روی را می توان تولید ملی دانست که با کمک آن صنعت ایران رشد بسیاری در این زمینه کرده است و با این ماده بسیاری کارخانه و شرکت تاسیس شد که خیلی از هم وطنان در این عرصه با توانایی هایی که داشتند و دارند محصولاتی تولید کردند که محتاج کشورهای بیگانه نباشیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.