آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده اکسید روی با بسته بندی جدید

فروش عمده اکسید روی با بسته بندی جدید

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی پودری سفید رنگ با مواد آلی غیر محلول در آب می باشد. کارایی این محصول در صنعت شیمیایی بسیار زیاد می باشد و در آزمایشگاه ها به طور فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. برای فروش اکسید روی روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه در مورد آن بحث و گفت و گو می کنیم.

فروش عمده اکسید روی با بسته بندی جدید

ارائه دهنده اکسید روی با قیمت های رقابتی

ارائه دهنده اکسید روی با قیمت های رقابتی

ارائه کننده اکسید روی این محصول را با قیمت های ارزان تر به فروش می رساند تا بتواند میزان مشتری های خود را افزایش دهد و از رقبای خود پیشروی کند‌.

برای خرید اکسید روی می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام نمایید که هر کدام از این روش ها به طریقی باعث جلب نظر مشتری می شود.

کاربرد اکسید روی در گذشته و امروزه بسیار فراوان بوده است. مثلا در گذشته برای ساختن فلز برنج و همچنین درمان بیماری های چشم از این محصول بسیار زیاد استفاده می کردند.

جالب است بدانید در قدیم به این محصول سنگ سرمه نیز می گفتند‌ و برای آن سه رنگ در نظر می می گرفتند رنگ زرد، کبود و توتیای قلم.

البته امروزه از این محصول در صنایع شیمیایی و بهداشتی نیز بسیار زیاد استفاده می کنند، مثلا از این محصول در پماد بچه، پماد های پوستی، کرم ضد آفتاب، شامپو ضد شوره و غیره استفاده می کنند.

روش استخراج این محصول از طریق تقطیر بخار آب به وجود می آید.

ارزانترین‌ قیمت اکسید روی در بسته بندی جدید و متنوع

ارزانترین‌ قیمت اکسید روی در بسته بندی جدید و متنوع

ارزان ترین قیمت اکسید روی را می توانید در بسته بندی های جدید و متنوع خریداری نمایید و از آن در ساخت انواع مواد آرایشی و بهداشتی استفاده کنید‌.

برای قیمت گذاری این محصول عوامل مختلفی را در نظر می گیرند که مهم ترین آن ها کیفیت این اکسید ها می باشد یعنی هر چه این کیفیت بالا تر باشد به تبع قیمت بالا تری را نیز در بر می گیرد.

البته شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر هر شهر نیز از جمله عوامل موثر و تاثیر گذاری به شمار می روند که به صورت مستقیم در تعیین قیمت این محصول اثر گذار می باشند.

این نکته را نیز فراموش نکنید که قیمت این محصول تنها توسط شرکت های مربوطه و بر اساس مصوبات خاص تعیین می شود‌.

اگر بخواهیم از دیگر کاربرد های آن اشاره کنیم مصارف صنعتی، دارویی و غیره می باشد. این ترکیب در ساخت مواد فراوانی مانند:  سرامیک، کاشی، شیشه، سیمان، لاستیک، نرم کننده، رنگ‌ مو، چسب ها، باتری و غیره استفاده می شود.

البته بهتر است بدانید که در دارو های مختلف نظیر انواع پماد ها، بعضی از آنتی بیوتیک ها و غیره نیز از این محصول استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.