آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش عمده انواع اکسید روی سپید مهر قم در کشور

فروش عمده انواع اکسید روی سپید مهر قم در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

این ماده در طبیعت به عنوان ماده معدنی زینتی وجود دارد.  اکسید روی رنگدانه‌ای به رنگ سفید است که کاربرد‌های فراوانی در زمینه صنعت،آرایشی بهداشتی،صنایع غذایی و خوراکی  و حتی در زمینه پزشکی دارد.اکسید روی یک ترکیب شیمیایی است که توانایی ایجاد پودری سفید را  دارد اما نمی تواند در آب حل شود.با اینکه اکسید روی‌یک ترکیب شیمایی است اما از ترکیب ایمن آن میتوان برای تهیه برخی از محصولات غذایی،خوراکی ، غیر خوراکی، از جمله رنگ،مواد آرایشی، روان کننده‌ها و چسب استفاده کرد.مجموعه فروش انواع اکسید روی سپید مهر قم با ارایه محصول با کیفیت و قیمت مناسب همیشه آماده  فروش محصول به صورت تحویل فوری به سراسر ایران می‌باشد.

فروش عمده انواع اکسید روی سپید مهر قم در کشور

فروش ویژه اکسید روی با تخفیف استثنایی

فروش ویژه اکسید روی با تخفیف استثنایی

همانطور که گفتیم؛اکسید روی به طور طبیعی در پوسته زمین یافت می شود اما اکسیدهای روی مورد استفاده برای تقویت مواد غذایی  و خورکی به احتمال زیاد مصنوعی هستند.

کارایی اکسید روی در صنعت

برای استفاده در لعاب کاری، جوهر‌چاپ‌سفید، چسب سفید ، شیشه مات ، محصولات لاستیکی ،کاشی و سرامیک استفاده می‌شود.

  • کارایی اکسید روی در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی

این ماده همچنین در لوازم آرایشی و کرم ضدآفتاب ، صابون، داروها ، چسب دندان ، باتری‌های ذخیره سازی ، تجهیزات الکتریکی  استفاده می‌شود.

  • کاربرد و کارایی اکسید روی در پزشکی؛

در پزشکی، این ترکیب به عنوان ضد عفونی کننده ، محافظ موضعی و داروی قابض استفاده می‌شود.

تحقیقات بسیاری نشان می‌دهد که اکسید روی در رشد سلول‌های جدید ، بهبود پوست سوخته ، ترمیم زخم ها کمک می‌‌کند. همچنین در کرم‌های ضدآفتاب به عنوان یک پوشش محافظ در برابر اشعه مضر آفتاب بطور گسترده استفاده می‌شود .

  • نقش اکسید روی در غذا؛

اکسید روی در غلات صبحانه ، نوشیدنی های غذایی یافت می شود که جهت تقویت و به‌عنوان مکمل معدنی روی به محصول غذایی اضافه شه است،فرآیند اضافه کردن مواد مغذی به مواد غذایی برای افزایش ارزش غذایی آن است.

لیست قیمت روز اکسید روی

لیست قیمت روز اکسید روی

وقتی می‌گوییم روی برای بدن ضروری است، به این معنی است که شما باید آن را از مواد غذایی که می‌خورید دریافت کنید. اگر شما نمی‌توانید آن را از منابع طبیعی تهیه کنید، غذاهای غنی شده انتخاب خوبی  برای شما هستند. مقدار اکسید روی اضافه شده به مواد غذایی ممکن است متفاوت باشد. خواندن برچسب مواد غذایی و لیست مواد تشکیل دهنده می‌تواند به شما کمک کند غذاهای غنی شده با مواد معدنی را شناسایی کنید. جالب است که بدانید؛روی برای واکنش‌های آنزیمی، سلامتی‌ایمنی، بهبود زخم و حتی DNA بسیار مهم است. برای اطلاع از قیمت اکسید روی و جهت خرید و استعلام قیمت فروش اکسید روی صنعتی و بهداشتی و دارویی با ما تماس حاصل فرمایید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.