آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش تضمینی اکسید روی خوراکی

فهرست مطالب

0
(0)

برخی از اکسیدهای روی تولید شده، مصارف خوراکی داشته و می توان از آنها به عنوان مکمل استفاده نمود. برخی از شرکت های تولیدی در کشور با فروش تضمینی اکسید روی خوراکی با درجه کیفی بالا، توانسته اند محصولات غنی شده و مرغوب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. ارزش غذایی اکسید روی خوراکی بسیار بالا بوده و مواد معدنی زیادی در آنها وجود دارد. مصرف این نوع ماده باعث افزایش سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

فروش تضمینی اکسید روی خوراکی

آشنایی با ویژگی های اکسید روی

آشنایی با ویژگی های اکسید روی یکی از اکسید روی های پرکاربرد، اکسید روی بهداشتی بوده که از آن جهت تهیه لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می شود. شامپوهای ضد شوره، کرم های محافظ پوست، پمادهای سوختگی و انواع داروها از جمله محصولاتی هستند که از این نوع ماده تهیه و تولید می شوند. اکسید روی بهداشتی تنها در موارد ذکر شده کاربرد نداشته بلکه از آنها در بخش های وسیعی در صنایع بهداشتی استفاده می شود که ما در ادامه مقاله سعی می کنیم آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

کارایی اکسید روی بهداشتی چیست و از آن برای ساخت چه نوع محصولاتی استفاده می شود؟

  • ساخت انواع لوسیون ها
  • لاک و محصولانی که برای ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صابون ها و شامپوهای بهداشتی
  • کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده پوست و پمادهای سوختگی

موارد ذکر شده از جمله مهم ترین کاربردهای اکسید روی در صنایع دارویی و بهداشتی بوده که شرکت های تولیدی آنها را با ترکیبات مخصوصی برای تولید محصولات خود آماده می کنند.
اغلب اکسید روی های موجود در بازار، به صورت پودر شده و نانو ذرات که در اندازه های میکرونی بسیار کوچکی بوده و با رنگ سفید تولید شده اند. در هنگام خرید اینگونه محصولات، می بایست با در نظر گرفتن نوع کاربری خود آنها را انتخاب و تهیه نمایید.

توزیع کنندگان انواع اکسید روی خوراکی

توزیع کنندگان انواع اکسید روی خوراکی توزیع کنندگان انواع اکسید روی خوراکی، جهت جلوگیری از ورود هر گونه باکتری و ویروس به داخل آنها، این نوع محصولات را در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که شما نیز قادر به تهیه انواع اکسید روی خوراکی در ظرفیت های مختلف می باشید. ما پیشنهاد می کنیم که این نوع محصولات را به صورت عمده وکلی خریداری کرده تا در قبال دریافت کالاها، مبلغ کمتری پرداخت نمایید.

اکسید روی هایی که به صورت خوراکی مصرف می شود، می تواند در غذاها و مکمل های زیادی وجود داشته باشد که صنایع مختلف از انواع اکسیدهای روی، برای ساخت نوشیدنی ها نیز استفاده می کنند. مواد تشکیل دهنده اکسید روی های خوراکی نقش مهمی در سلامتی بدن افراد داشته که با مصرف آنها به دست خواهید آورید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.