آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش برترین اکسید روی خالص

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی خالص با درجه خلوص ۹۹.۹۹ درصد توسط کارخانه تولید کننده این محصول به فروش می رسد. فروش برترین اکسید روی خالص از تولید کننده این محصول با پایین ترین قیمت ممکن انجام پذیر است و می تواند نیاز کسانی که به صورت عمده به این محصول نیاز دارند را به خوبی تامین نماید.
خریداران این نوع اکسید روی می توانند در تماس با فروشنده این محصول نسبت به ثبت سفارش آن با پایین ترین قیمت ممکن و درجه خلوص بالا برای هر نقطه از کشور اقدام کنند.

فروش برترین اکسید روی خالص

اکسید روی چه کاربردی در داروسازی دارد؟

اکسید روی چه کاربردی در داروسازی دارد؟ اکسید روی محصولی است که در صنایع مختلف به ویژه پزشکی از گذشته دور دارای کاربردهای زیادی بوده است به طوری که پزشکان یونانی و هندی از آن در گذشته برای اهداف دارویی استفاده می نمودند. این محصول دارای خواص آنتی بیوتیکی، مرطوب کنندگی، دئودورانت و منعکس کننده نور خورشید است و به همین جهت می ‌تواند در رشد سلول های تازه و ترمیم پوست سوخته و زخم ها موثر باشد. روی نقش مهمی در سلامتی سیستم ایمنی و انواع واکنش های آنزیمی دارد و سنتز DNA متاثر از عنصر روی است.

با توجه به ویژگی های بالا از اکسید روی در صنعت داروسازی برای تولید محصولات دارویی جهت درمان ضایعات پوستی، خراشیدگی، درمان پوست های ترک خورده، حذف بوی بد از بدن و به عنوان ضد آفتاب استفاده می ‌شود به همین جهت می ‌توان آن را در انواع کرم های ضد آفتاب، لوسین و پودر بچه، شامپو ضد شوره، صابون حمام، پماد سوختگی، قرص های زینک، چسب های جراحی و زخم استفاده نمود.

انواع اکسید روی درمانی یا اکسید روی دارویی در درجه خلوص متفاوت می توانند محصولات مختلف با کارایی بالا داشته باشند و به همین دلیل کارخانه های داروسازی از مشتریان دایمی این محصول هستند.

قیمت انواع اکسید روی خالص

قیمت انواع اکسید روی خالص انواع مختلف اکسید روی خالص جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند. قیمت این اکسید می تواند به طور مستقیم در قیمت محصولات به دست آمده از آن تاثیرگذار باشد بنابراین کسانی که به صورت عمده این محصول را خریداری می ‌کنند می توانند جهت اطلاع از قیمت روز این محصول به راحتی از طریق این سایت اقدام کنند.

در این سایت مشخصات این اکسید روی ذکر شده است و قیمت آن از بخش فروش سایت قابل دستیابی است. در این سایت شماره تلفن های فروشنده و لینک شبکه های اجتماعی آن آورده شده است که امکان ارتباط مستقیم آنلاین بین خریدار و فروشنده را فراهم می‌سازد و به این ترتیب استعلام قیمت به راحتی و در حداقل زمان انجام می شود.

اطلاع از قیمت انواع این محصول برای خریداران عمده حائز اهمیت زیادی است زیرا می تواند در قیمت نهایی محصولات کارخانه ای و بازاریابی این محصول در سایر کشورها موثر باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.