آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش اکسید روی در اصفهان با شرایط ویژه

فروش اکسید روی در اصفهان با شرایط ویژه

فهرست مطالب

0
(0)

فروش اکسید روی در اصفهان با شرایط ویژه انجام می شود. آیا می دانید اکسید روی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ مواد و ترکیبات شیمیایی بسیاری در اطراف ما وجود دارد بدون اینکه ما از کاربرد و ماهیت آن ها اطلاعی داشته باشیم. اکسید روی که در کتاب های قدیمی با نام توتیا از آن یاد می شود یک ماده پودری سفید شکل است که در آب حل نمی شود. در گذشته برای درمان بیماری های چشمی و یا ساختن فلز برنج از آن استفاده هایی زیادی شده است. سنگ سرمه نیز نوعی اکسید روی می باشد با این تفاوت که مقداری ناخالصی در خود دارد.

فروش اکسید روی در اصفهان با کیفیت مناسب

فروش اکسید روی در اصفهان با شرایط ویژه

فروش اکسید روی در اصفهان با کیفیت مناسب در بسیاری از مراکز معتبر انجام می شود. از جمله روش های تولید اکسید روی می توانیم اکسیداسیون فلز روی را نام ببریم. در این روش فلز روی را در کوره می جوشانند و بخارات حاصل از طریق یک مکنده جمع شده و در حین سرد شدن به اکسید روی خالص و با کیفیت تبدیل می شود، و پس از آن مواد حاصله به آسیاب فرستاده شده و آماده بسته بندی می شوند.

 

اکسید روی به دلیل سازگاری خوبی که دارد و همچنین ایمن بودنش در صنایع مختلف کاربرد هایی دارد. از این ماده در ساخت مواد فراوانی مانند پلاستیک، سرامیک، شیشه، لاستیک و بسیاری موارد دیگر استفاده هایی می شود. در زمینه های پزشکی و بهداشتی نیز با نام زینک اکساید در پودر بچه، پماد های پوستی، کرم های ضد آفتاب و انواع شامپو ها کاربرد دارد.

روش های تولید اکسید روی در کشور

روش های تولید اکسید روی در کشور

روش های تولید اکسید روی در کشور به گونه ای است که همواره با کیفیت ترین نوع آن را تولید کرده و جهت استفاده در صنایع مختلف ، به دست تولید کنندگان رسانده می شود. اکسید روی به صورت طبیعی نیز در طبیعت یافت می شود اما معمولا سعی می شود آن را به شکل شیمیایی تولید کنند چون با این روش فاقد هرگونه ناخالصی می باشد.

 

تولید این ماده پرمصرف و کاربردی به چند روش امکان پذیر می باشد. از جمله روش های تولید آن می توان روش مستقیم، روش غیر مستقیم، روش شیمیایی مرطوب و سنتز آزمایشگاهی را نام برد. اکسید روی تولید شده نرم بوده و ظاهری سفید و پشم مانند دارد که به عنوان پشم فیلسوف نیز شناخته می شود.

 

اکسید روی معدنی به دلیل وجود بعضی ناخالصی ها مانند منگنز و یا سایر موارد کمی زرد یا مایل به قرمز به نظر می رسد. یکی از ویژگی های جالب و فوق العاده این ترکیب جذب اشعه ماوراء بنفش می باشد که سبب شده از آن در اکثر کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.