آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش اکسید روی دارویی به صورت عمده از فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی

فهرست مطالب

5
(1)

فروش اکسید روی دارویی توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده در سرتاسر کشور صورت می گیرد. روی اکسید که در پزشکی به نام زینک اکسید شناخته می شود در تولید بسیاری از دارو ها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از آن برای تولید اواع ضد آفتاب ها مورد استفاده قرار می گیرد.
روی اکسید در حدد ۲ هزار سال قبل از میلاد اولین بار توسط رومی ها کشف شد. در ابتدا به عنوان یک ماده رقیق سازنده رنگ در نقاشی مورد کاربرد قرار می گرفت و سپس برای بهبود یافتن کیفیت کاغذ برای چاپ مورد استفاده قرار گرفت و سپس متوجه شدن که این یک ماده نیمه رسانا می باشد به همین دلیل به عنوان یک لایه نازک در تولید قطعات موج صوتی مورد استفاده قرار گرفت و همانطور با پیشرفت علم متوجه شده اند که می تواند به عنوان یک محصول پر خاصیت برای ساخت انواع دارو ها و دیگر صنایع چون لعاب کاری، لاستیک سازی، سرامیک، شیشه و سیما و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش اکسید روی دارویی به صورت عمده از فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی

فروش اکسید روی دارویی

فروش اکسید روی دارویی

نولیدکنندگان اکسید روی در ایران نیز توانسته اند با بکارگیری دانش و بروز ترین تجهیزات روی اکسید مورد نیاز کشور را تامین نمایند همچنین این شرکت های تولید کننده علاوه بر تامین نیاز صنایع مختلف به این محصول پر کاربرد به خارج کشور نیز صادر می نمایند. شرکت اکسید روی زنجان نیز یکی از تولید کنندگان اکسید روی مورد نیاز صنایع داخلی و خارجی می باشد. این شرکت سالانه ۱۴۰۰ تن از این محصول را تولید می کند. در این شرکت واحد های بسیاری فعالیت می کنند تا بتوانند محصول نهایی خود را با کیفیت بسیار بالای تولید نمایند که عبارتند از:

۱٫ واحد خردایش

۲٫ واحد شمش ریزی

۳٫ واحد اکسید روی

۴٫ واحد آزمایشگاه

امروزه شرکت های دارویی فراوانی در کشور مشغول به فعالیت می باشند تا بتوانند محصول داخلی مورد نیاز بیماران را تامین نمایند به همین منظور این شرکت ها به مواد اولیه بسیار با کیفیت نیاز دارند یکی از این مواد اولیه اکسید روی می باشد که در ساخت بسیاری از دارو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کیلویی اکسید روی

قیمت کیلویی اکسید روی

شرکت اکسید روی زنجان همانطور که گفته شد محصولات بسیار با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد تولید و به بازار عرضه می دارند و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را از نمایندگی ها و مراکز معتبر خرداری نمایید. قیمت اکسید روی عرضه شده در این نمایندگی ها بسیار مناسب تر می باشد به صورتی که می توانید اطمینان کامل داشته باشید که این محصولی را که خریداری می کنید اصل می باشد. این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی شده عرضه می گردد و می توان گفت قیمت کیلویی اکسید روی به دلیل هزینه بسته بندی و هزینه کارگر قیمت کم تری نسبت به محصول بسته بندی شده خواهد داشت.

شرکت زنجان محصولات خود را در سرتاسر کشور با قیمت بسیار مناسب در نمایندگی های خود برای دسترسی آسان شما عرضه و به فروش اکسید روی زنجان خود می پردازد.

خرید اکسید روی دارویی

خرید اکسید روی دارویی

همانطور که قبلا بیان شد اکسید روی در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از این صنایع که اکسید روی در آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد صنایع تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی می باشد. روی اکسید در صنایع تولید تجهیزات بهداشتی و پزشکی به نام زینک اکسید شناخته می شود. و در ساختت پودر بچه، پماد های پوستی و کرم ضد آفتاب و … مورد استفاده قرار می گیرند. شاید تا به حال نام پماد زینک اکساید را شنیده باشید که برای درمان ناراحتی های پوستی مناسب عفونت مانند سوختگی، حساسیت، خراشیدگی، سوختگی پای نوزادان و گزش حشرات و از بین بردن التهاب خفیف پوست مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از زینک اکسید در ترکیب پماد کالامین نیز که یک پماد با خاصیت درمانی ضد خارش می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
موارد مصرف اکسید روی در صنایع بهداشتی و پزشکی برای تولید دارو در بالا اشاره گردید گرچه از این محصول بسیار پر خاصیت در صنعت پزشکی استفاده های بسیار دیگری نیز می شود که در اینجا فقط به چند مورد آن اشاره گردید.

ویژگی های اکسید روی

ویژگی های اکسید روی

اکسید روی و یا همان روی اکسید که در کتاب های کهن به نام توتیا نامیده می شود یک ترکیب غیر آلی می باشد این ترکیب به رنگ سفید و غیر خلال در آب می باشد. از جمله ویژگی های اکسید روی می توان به مواردی که در ادامه بیان خواهیم نمود اشاره داشت که عبارتند از:

۱٫ یکی از جمله نانو ساختار ها می باشد

۲٫ به دلیل پایداری بالا در دمای ۱۹۷ درجه سانتی گراد به بخار روی تجزیه می گردد.

۳٫ اکسید روی یک اکسید آمفومتر می باشد به همین منظور می تواند هم خاصیتاسیدی و بازی داشته باشد.

۴٫ روی اکسید در آب و الکل غیر حلال است و غیر از مواد گفته شده مابقی حلال اکسید روی می باشند.

۵٫ روی اکسید در مقیاس نانو می تواند خاصیت نیمه هادی با سفافیت بسیار زیاد در دمای اتاق داشته باشد به همین دلیل می تواند یک انتخاب بسیار مناسبی برای حسگر ها، صفحه نمایش ها و دیود های لیزری باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.