آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش انواع اکسید روی نعمتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی نعمتی مواد اولیه تولیدات صنعتی است که در تولید انواع مختلفی از مواد از قبیل مواد آرایشی و بهداشتی، روغن های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. پودرهایی که هم ساختار دارویی دارند و هم برای تولید انواع مختلف فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه با این ترکیب آشنا شوید بهتر است با ما باشید. فروش انواع اکسید روی نعمتی به صورت عمده در کارخانجات سراسر کشور در حال انجام است. برای اینکه از شرایط فروش این محصولات با خبر باشید می توانید به صورت حضوری از آنجا دیدن کنید.

فروش انواع اکسید روی نعمتی

اطلاعاتی درباره اکسید روی نعمتی

اطلاعاتی درباره اکسید روی نعمتی به اکسید روی توتیا گفته می شود. که از این توتیا در تولید انواع فلزات استفاده می شود. اینکه یک ماده ی شیمیایی قادر باشد به عنوان یک ماده خوراکی معرفی شود خودش از شگفتی های خاص جهان به شمار می‌رود. چرا که نوعی زینک برای کودکان محسوب می شوند. ماده تقویت کننده ای که به افزایش اشتهای کودکان شما کمک می کند.

با افزودن زینک اکساید که نام دیگر اکسید روی محسوب می شود به پمادهای پوستی، کرم های ضد آفتاب، شامپوهای ضدشوره شما شاهد تقویت پوست و موی خود در مدت زمان اندکی خواهید شد.

تولید کنندگان می توانند از اکسید روی نعمتی در تولید مواد اولیه مرغوب اسید سولفوریک استفاده نمایند. گرچه از کاربرد محصولات اکسید روی در صنعت کشاورزی نمی توان چشم پوشی کرد. اما می توانید از این محصولات برای تولید کاشی و سرامیک هم بهره ببرید. که تمامی موارد ذکر شده اهمیت تولید اکسید روی نعمتی را نشان می دهد.

اما اکسید روی با کیفیت اکسید درجه یکی است که دارای درجه‌ خلوص بالاتری باشد که از روش اکسیداسیون فلز روی در کوره به حالت مذاب حاصل می شود. البته حتما بایستی جوشانده شود و بخارات حاصل از طریق مکنده وارد مبرد شود و حین سرد شدن به اکسید روی تبدیل شود.

تولید عمده اکسید روی نعمتی

تولید عمده اکسید روی نعمتی به دلیل اهمیت بالای اکسید روی در داخل کشور تولید کنندگان هر روزه با تولید انبوه خود در زمینه محصولات اکسید روی در حال بر طرف نمودن نیاز مشتریان خود می باشند. همچنین شرکت های بازرگانی این حیطه کاری هم بیکار نیستند بلکه آنها فعالیت چشمگیری در زمینه تولید این محصولات دارند.

معمولا تولید کنندگان از طریق تقطیر بخار حاصل از ذوب سنگ روی بر روی میله‌ های فولادی سرد، اکسید روی درجه یک را تولید می کنند. اما آنها در تولیدات خود از راههای دیگری هم برای تولید اکسید روی استفاده می کنند. به عنوان مثال از طریق اکسیداسیون فلز روی در فاز بخار یا از طریق تکلیس کربنات روی عملیات تولید اکسید روی را امکان پذیر خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.