آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش انواع اکسید روی شکوهیه در بازار تهران

فهرست مطالب

0
(0)

فروش انواع اکسید روی شکوهیه توسط این تولید کننده(شکوهیه) برای مصارف دارویی و سرب کمتر صورت می گیرد. این برند برای تولید اکسید روی از استاندارد ۱۷۰۲۵ بهره گرفته و به صورت تخصصی به ساخت این ترکیبات می پردازد. علاوه بر این استاندارد دیگر استاندارد های ایزو تحت اعتبار انگلستان نیز برای تولید اکسید روی به کار گرفته می شود. این برند دارای ظرفیت تولیدی به صورت روزانه یک تن می باشد که تولید کننده گرید های اکسید روی را به صورت تخصصی می باشد. اکسید روی به دو شکل دارویی و صنعتی تولید می شود که همان طور که از عناوینشان پیداست، برای مصارف داروئی و صنعتی به کار برده می شوند.

فروش انواع اکسید روی شکوهیه در بازار تهران

 

مرکز خرید و فروش اکسید روی در کشور

مرکز خرید و فروش اکسید روی در کشور

اکسید روی یکی از محصولات و ترکیبات شیمایی است که از شمش روی به دست آمده و به شکل پودری تولید می شود. صنایع بسیاری به گونه ای با این اکسید سرو کار دارند که شامل:

  • صنایع سرامیک و لعاب سازی
  • لاستیک سازی
  • چرم و ساخت انواع شیشه و رنگ های مختلف
  • صنایع پلیمری
  • صنعت داروسازی و پزشکی

در هر کدام از این بخش ها اکسید روی به اشکال خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال در صنت سرامیک کاشی از اکسید روی برای براق کننده لعاب و در رنگسازی به منزله یک پیگمنت از آن استفاده می شوند.

بنابراین نمی توان فرمول خاصی برای همه ترکیبات موجود در اکسید روی در نظر گرفت.

لیست قیمت انواع اکسید روی در سال ۹۸

لیست قیمت انواع اکسید روی در سال ۹۸

اکسید روی یکی از پودر های در کارخانجات تولیدی است که از آن در صنایع مختلف با درجه خلوص متفاوت  استفاده شده و به همین دلیل در هر یک از این بخش ها لیست قیمت انواع اکسید روی متفاوت می باشد.

در سال ۹۸ یا سال های قبل قیمت اکسید روی فروش آن به صورت عمده یا جزئی متفاوت بوده و هر واحد تولیدی بستگی به نیاز خود به خرید این کالا می پردازد.

در هر یک از صنایع نام برده شده زیر می توان شاهد استفاده از اکسید روی به اشکال مختلف بود:

  • در سرامیک و کاشی سازی به عنوان براق کننده و لعاب دهنده
  • در صنعت لاستیک سازی خودرو برای کامپاند به عنوان شتاب دهنده
  • در داروسازی برای ضد عفونی و ساخت موادی با خاصیت ضد اشعه یو وی

ایران یکی از کشور های دارای ذخایر غنی از جهت روی می باشد که از شمش آن به عناوین مختلف مانند اکسید روی استفاده می شود. این ترکیب از شمش روی به دست آمده و درجه خلوص متفاوتی دارد که به همین دلیل لیست قیمت خرید اکسید روی آن بر اساس همین عامل درجه خلوص و کیفیت آن تعیین می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.