آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش انواع اکسید روی در بازار تهران

فروش اکسید روی تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی دارای پودری سفید رنگ دانه های بسیار ریز و وزن مخصوص می باشد که در آب به عنوان نامحلول به کار می رود اکسید روی از اکسیداسیون فلز نقره‌ای روی می باشد که در اثر حرارت حاصل می شود در تهیه مواد شیمیایی آلی و معدنی بسیار کاربرد دارد از ویژگی‌های ماهیتی آن می‌توان به جرم اتمی ۳۸.۶۵ و نقطه جوش ۹۰۷ درجه سانتی گراد اشاره کرد در بازار فروش اکسید روی تهران، این محصول با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در دسترس خریداران ارائه می گردد.

فروش انواع اکسید روی در بازار تهران

تولید کننده بهترین اکسید روی ارگانی

تولید کننده بهترین اکسید روی ارگانی

روی یک ماده مغذی و ضروری است که باید آن را از مواد غذایی مصرفی خود دریافت کنید غذا های غنی شده انتخاب خوبی برای جذب این ماده مهم و ضروری است.
مهمترین ترکیب روی، اکسید روی می باشد و در طبیعت به عنوان ماده زینتی می باشد قدرت پوشش دهی و چسبندگی بالا، عایق حرارتی و الکتریکی، مقاومت در برابر اشعه و فعال کننده آنزیم های انسانی و حیوانی از از بارزترین خصوصیات اکسید روی می باشد اکسید روی همچنین در صنایع مختلفی مانند: صنایع پلاستیک، شیشه، چسب و باتری، صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی و غیره کاربرد فراوان دارد.
این ماده نیز به عنوان ماده تشکیل دهنده سایر اجزای روی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت بسیار بالایی در مقابل اشعه ماورای بنفش دارد و عایق بالا در برابر جریان الکتریسیته به شمار می رود.
خاصیت چسبندگی بالای آن نیز از دیگر ویژگی های این ماده است. فروش کارخانه اکسید روی با بهترین کیفیت عرضه می گردد .

جدیدترین قیمت اکسید روی با کیفیت مناسب

جدیدترین قیمت اکسید روی با کیفیت مناسب

برای افزایش ارزش غذایی از مواد مغذی مانند اکسید روی در مواد غذایی استفاده می شود و به عنوان مکمل معدنی نیز از این ماده استفاده می شود. مقدار اضافه شده این ماده به مواد غذایی تفاوت دارد و در نوشیدنی های غذایی و غلات به وفور یافت می شود.
اکسید روی به عنوان داروی موضعی از دوران کهن تا به حال استفاده می شود. در سال‌ های گذشته برای درمان بیماری های مختلف پوستی از جمله سرطان پوست از این ماده استفاده می‌ شد اما در حال حاضر برای سرطان پوست از این ماده استفاده نمی شود.
اما هنوز هم در درمان بیماری های پوستی استفاده می شود از دیگر کاربردهای اکسید روی استفاده از این ماده در کرم های ضدآفتاب است و نیز برای رشد سلول های جدید و ترمیم زخم ها نیز از این ماده اعجاب‌ آور استفاده می شود. برای استعلام قیمت نانو اکسید روی می توان به مراکز فروش و یا نمایندگی فروش آن مراجعه کرد و استعلام گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.