آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش انواع اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ترکیبی شیمیایی و غیر آلی می‌باشد که به صورت پودری ریز بوده و در آب نامحلول است. امروزه انواع اکسید روی درجه یک دارای مصارف گسترده‌ای در تولیدات صنایع مختلف می‌باشند. معمولا این مواد بسیار نرم و سفید رنگ هستند و از درصد خلوص بالایی برخوردار می‌باشند به همین دلیل روز به روز از آنها استفاده بیشتری می ‌نمایند. بنابراین فروش انواع اکسید روی درجه یک به صورت‌های مختلفی امکان پذیر گردیده است تا مشتریان بتوانند به راحتی به تهیه این اکسیدها بپردازند.

فروش انواع اکسید روی درجه یک

همه چیز درباره اکسید روی درجه یک

همه چیز درباره اکسید روی درجه یک درباره اکسید روی درجه یک چه می دانید؟

اکسید روی یا توتیا از جمله ترکیبات شیمیایی می باشد که آن را با فرمول Zno می شناسند که به صورت پودر سفید رنگ با مزه تلخی می باشد که در آب حل نخواهد شد و جزء مواد غیر آلی محسوب می گردد.
این محصول دارا ویژگی های منحصر به فردی می باشد به همین دلیل از آن استفاده های فراوانی می نمایند که از جمله خصوصیات مختلف آن می توان به تابندگی نور زیاد، داشتن شفافیت بالا، دارا قدرت چسبندگی بالا، عایق حرارتی و الکتریکی و … خواهد بود.

بنابراین با توجه به قابلیت های فراوانی که این محصول دارد روز به روز استفاده از آن در صنایع مختلف بیشتر می گردد.

بنابراین می توان برخی از کاربردهای متنوع این محصولات را به صورت زیر بیان کرد:

  1. معمولا از اکسید روی جهت مصارف صنعتی متعددی استفاده می نمایند که از جمله می توان به صنعت لاستیک سازی، تولید لعاب کاشی و سرامیک، نرم کننده، رنگ، چسب، درزگیر، شیشه و .. را بیان کرد.
  2. اکسید روی همچنین جهت مصارف پزشکی به کار گرفته می شود که با نام زینک اکساید شناخته خواهد شد و از جمله کاربردهای آن شامل تولید انواع پودر بچه ها، پمادهای پوستی، کرم های ضد آفتاب، شامپوهای ضد شوره و … را می توان نام برد.
  3. معمولا اکسید روی در تولید انواع محصولات آرایشی نیز به کار گرفته می شود که از جمله آنها می توان به انواع کرم ها، ماسک ها، صابون ها و .. .را میت وان نام برد.

قیمت باورنکردنی انواع اکسید روی درجه یک

قیمت باورنکردنی انواع اکسید روی درجه یک امروزه انواع اکسید روی درجه یک با شفافیت بالا که نشان از کیفیت زیاد آن می باشد در بازار توزیع می گردد که از جمله آنها می توان به اکسید روی خارجی، اکسید روی آزمایشگاهی، اکسید روی نانو و .. .را بیان کرد.

معمولا برندهای تولید کننده این ترکیب شیمیایی آن را به صورت های گوناگونی در بازار توزیع می نمایند که از جمله روش های فروش آن می توان به فروش سنتی و اینترنتی آن اشاره کرد.
می توان گفت در خرید اینترنتی می توان شاهد تهیه این محصول با قیمت باورنکردنی باشند چرا که محصول را مستقیما از تولیدکننده تهیه خواهند نمود و واسطه ها میان تولید کننده و خریدار حذف خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.