آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشگاه فروش عمده اکسید روی در زنجان

فهرست مطالب

0
(0)

فروش عمده اکسید روی زنجان توسط فروشگاه های معتبر و مجاز شرکت تولید کننده به صورت عمده عرضه می گردد. این شرکت اکسید روی زنجان را در بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد. برای خرید اکسید روی خالص و با کیفیت می توانید از سراسر ایران با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و پس از مشورت و اطمینان از کیفیت محصول و قیمت ارائه شده اقدام به خرید عمده اکسید روی نمایید.

 

فروشگاه فروش عمده اکسید روی در زنجان

استفاده از اکسید روی در کرم ضد آفتاب

استفاده از اکسید روی در کرم ضد آفتاباستفاده از اکسید روی در کرم ضد آفتاب باعث می شود از اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش خورشید بر روی پوست کاسته شود. تحقیقات ثابت کرده است پوست انسان نسب به نور خورشید حساسیت بالایی دارد و اگر مدت زمان طولانی در معرض این اشعه قرار گیرد دچار آفتاب سوختگی می گردد و در دراز مدت باعث ایجاد چین و چرک و پیری زودرس و در موارد حادتر امکان ابتلا به سرطان پوست نیز می شود.

کرم ضد آفتاب زینک اکساید جذب پوست نمی گردد و این  خاصیت سبب می شود لایه ای محافظ بر روی پوست ایجاد شده و از نفوذ اشعه ماوراءبنفش به پوست و اثرات مخرب آن جلوگیری به عمل آید. این کرم به دلیل عدم جذب نیاز به تمدید هر دو ساعت یک بار ندارد و در طی روز بر روی پوست صورت باقی می ماند و در اثر شستشو پاک می گردد.

در گذشته های دور طبق تجویز طب سنتی، از ماده ای به نام جوهر روی یا سفید آب روی برای برطرف نمودن لک های ایجاد شده بوسیله نور خورشید استفاده می کرده اند. این ماده همچنین با کمک وازلین یک لایه بر روی پوست ایجاد می کرده که باعث جلوگیری از جذب اشعه ماوراءبنفش و محافظت پوست می شده و نقش کرم ضد آفتاب امروزی را داشته است.

کارخانه تولید اکسید روی مرغوب

کارخانه تولید اکسید روی مرغوب اکسید روی ترکیبی است بسیار کاربردی و مفید که در اکثر صنایع به طور گسترده ای استفاده می شود. تولید اکسید روی توسط کارخانه های زیادی در سراسر کشور تولید می شود و با توجه به مصارف بالای این محصول تولید و عرضه آن بسیار پویا و فعال می باشد.

تولید اکسید روی بسیار راحت و قیمت مواد اولیه آن ارزان است به همین دلیل تولید آن توجیه اقتصادی مناسبی دارد و در امر صادرات نیز جزو کالاهای پر سود می باشد، به همین دلیل در سال های اخیر کارخانه های بسیاری در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند و به همین دلیل قیمت های این محصول رقابتی شده است و روز به روز کیفیت این محصول افزایش یافته و در مقایسه با کیفیت، قیمت آن بسیار مناسب می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.