آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشندگان اکسید روی سیاه به صورت عمده

فهرست مطالب

0
(0)

فروشندگان اکسید روی سیاه عمده به خوبی درک کرده اند که تنها راه برای ماندگاری در بازار رقابتی کامل امروزی توجه به خواسته مشتریان می باشد به همین دلیل محصول را با مرغوبیت بالا و قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارند.
اکسید روی نوعی ترکیب غیر آلی می باشد و فرمول آن ZnO است و غیر محلول در آب می باشد.

فروشندگان اکسید روی سیاه به صورت عمده

درباره اکسید روی خوراکی چه می دانید؟

درباره اکسید روی خوراکی چه می دانید؟

اکسید روی بهداشتی خوراکی دانه بندی های بسیار ریزی دارد و به صورت پودری سفید رنگ می باشد که در الکل و آب نامحلول است ولی در اسید های مانند هیدروکلریک اسید محلول می باشد و از ویژگی های آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • چسبندگی و قدرت پوشش دهی بالای دارد.
  • در برابر اشعه مقاومت آن عالی است.
  • آنزیم های انسانی و حیوانی را فعال می کند.
  • عایق الکتریکی و حرارتی می باشد.

از این ماده به عنوان عنصر ضروری به فرآورده های غذایی مانند مکمل های غذایی، غلات صبحانه و کورن فلکس اضافه می کنند اکسید روی خالص که به آن زینک اسید می گویند سفید است و هنگامی که با ناخالصی ها و منیزیوم ترکیب می شود رنگ آن زرد مایل به قرمز می گردد و زمانی که در مقابل حرارت قرار بگیرد زرد رنگ می شود و و بعد از خنک شدن دوباره رنگ آن سفید می گردد.

بهترین تولیدکنندگان اکسید روی سیاه

بهترین تولیدکنندگان اکسید روی سیاه

بهترین تولید کنندگان اکسید روی سیاه همیشه دغدغه رفع خواسته مشتریان را دارند و با رعایت تمام استاندارد ها سعی می کنند بهترین محصول را تولید و روانه بازار های خارجی نمایند.

کاربرد های فراوان اکسید روی باعث شده فروش آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • 50 تا 60 درصد اکسید روی تولید شده برای ساخت لاستیک استفاده می شود و برای جوشاندن لاستیک از اسید استئاریک و اکسید روی استفاده می کنند و استفاده از این ماده برای تولید لاستیک موجب افزایش مقاومت آن در برابر نور فرابنفش و قارچ ها می شود.
  • برای تولید لعاب، سرامیک و میناکاری در صنعت سرامیک کاربرد دارد و این به دلیل ویژگی های خاص اکسید روی مانند ضریب انبساط پایین آن، ظرفیت حرارتی بالا و هدایت حرارتی مناسب می باشد.
  • در صنعت غذایی برای تولید مکمل های غذایی، کورن فلکس و غلات صبحانه استفاده می شود.
  • برای ساخت رنگدانه های لازم برای رنگ سفید ظروف چینی و پوشش های کاغذی کاربرد دارد چون این ماده در مقابل خوردگی، رطوبت، اشعه یو وی و آتش مقاومت بالای دارد.
  • برای تولید محصولات بهداشتی و آرایشی مانند صابون، لوسیون بدن بچه، پمادهای صورت و لاک ناخن کاربرد دارد و برای ساخت ضد آفتاب ها استفاده می شود چون قابلیت جذب اشعه فرابنفش خورشید آن بالا می باشد.
  • برای حذف سولفید هیدروژن از گاز طبیعی در مرحله پیش تصفیه متان از اکسید روی استفاده می کنند.
  • در صنعت پزشکی برای درمان آکنه، درماتیت، بریدگی، سوختگی و خارش ناشی از اگزما کاربرد دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.