آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشندگان انواع اکسید روی صادراتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از اکسید های بسیار معروف فلزی است که از منابع مختلفی استخراج شده و معمولا به شکل پودر به فروش می رسد و میران استفاده و استخراج آن به شدت افزایش یافته است.

فروشندگان انواع اکسید روی صادراتی در کشور از جمله تامین کنندگان اصلی این عنصر معدنی بوده و از طرفی با توجه به این که فروش مستقیم است، هزینه های پرداختی نیز کاهش یافته است.

فروشندگان انواع اکسید روی صادراتی

کاربرد اکسید روی در تولید لاستیک

کاربرد اکسید روی در تولید لاستیک اکسید روی در تولید لاستیک دارای کاربرد های متنوعی است و به دلایل مختلفی هم در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به آن ها اشاره ای خواهیم داشت؛

  • استفاده از اکسید روی در تولید لاستیک بسیار مهم است و حدود پنجاه درصد فرآیند های انجام شده به دست این اکسید فلزی خواهد بود و می تواند سبب تشکیل پلی اتیلن و سپس لاستیک گردد.
  • هنگام تولید لاستیک میزان زیادی کف و حباب تشکیل می شود که به دلیل انجام واکنش و تولید کربن دی اکسید ایت و برای این که بتوان از بروز آن ها جلوگیری کرد باید از اکسید های روی استفاده نمود.
  • کارایی اکسید روی در افزایش مقاومت این نوع لاستیک ها نیز می باشد به طوری که باعث شده از آن ها بتوان برای تولید تایر استفاده کرد، چرا که سایش را کاهش داده و طول عمر آن را به شدت افزایش می دهد.
  • همچنین استفاده از اکسید روی می تواند میزان تولید ضایعات را در این صنعت به شدت کاهش دهد و به این ترتیب لاستیک های معدوم شده کمتری وارد محیط زیست می گردد.
  • همچنین زمان تولید را هم کاهش داده و به این ترتیب کارخانه ها به راحتی می توانند این محصول را در مقدار های انبوه تولید کنند.

بررسی بازار پخش اکسید روی صادراتی

بررسی بازار پخش اکسید روی صادراتی در بررسی بازار پخش اکسید روی صادراتی باید گفت که با توجه به کاربرد های حیاتی در صنایع مهمی مثل لاستیک میزان مصرف به طور چشمگیری افزایش یافته است.

همین باعث شده که میزان استراخ و پخش آن بیش از پیش باشد و در این بازار های پخش، معمولا به شکلی بی واسطه این محصولات ارائه می گردند.

اکسید روی باکیفیت دارای درصد خلوص بالای نود و نه درصد بوده و همین باعث شده که به راحتی بتوان آن ها را تشخیص داد، چرا که هر چه خالص تر باشد، رنگ آن هم سفید تر بوده و به ندرت در آن دانه های سیاه دیده می شود.

در بازار پخش آن معمولا تلاش می شود که اکسید ها بعد از سفارش پودر شوند تا در طول حمل و نقل و استفاده دچار تغییرات شیمیایی نشده و بتوان بهترین نوع آن را به دست آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.