آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشنده های اکسید روی | شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

فروشنده های اکسید روی درایران بسیار زیاد هستند. این محصول در تولیدی های ایران به صورت عمده تولید شده و به شهر های مختلف جهت فروش ارسال می شود. لازم است بدانید انواع اکسید روی متعدد بوده و به طور کلی کاربرد های متفاوتی دارند. اکسید روی که زینک اکسید نیز گفته می شود که در آب حل نشده و به طور کلی می توان گفت در صنعایع مختلف از جمله لاستیک سازی، کاشی و سرامیک، شیشه سازی و .. کاربرد دارد.

فروشنده های اکسید روی | شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور

لیست فروشنده های انواع محصولات شیمیایی در کشور

لیست فروشنده های انواع محصولات شیمیایی در کشور

محصولات شیمیای با کاربرد های گسترده ای که در صانیع مختلف دارند به عنوان یکی از مهمترین تولیدات داخالی شناخته می شود. امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید و فروش این محصولات نموده اند. در این بین فروشنده های اکسید روی در سراسر کشور با تولید این محصول شیمایی و فروش آن در داخل و خارج کشور، موفقیت های زیادی به دست آورده اند. به طور کلی لازم است بدانید که اکسید روی ترکیبی غیر ارگانیک و سفید رنگ می باشد. این محصول در بسیار از صنایع از جمله مواد غذایی کاربرد دارد. به طوری که استفاده از اکسید روی در کشاورزی بسیار زیاد می باشد. با این وجود لازم است بدانید لیست مهمترین تولید کنندگان محصولات شیمیایی در ایران به شرح زیر می باشد:

  1. شرکت نیک آزما
  2. شرکت مبتکران شیمی
  3. پرگاس شیمی راشین
  4. کیمیا پارس شایان کار
  5. ……

حراجی اکسید روی

حراجی اکسید روی

با وجود کاربرد های بسیار مختلف اکسید روی مشاهده می شود که خرید و فروش این محصول و حلال اکسید روی روز به روز گستر پیدا میکند. با این حال امروزه شرکت های زیادی اقدام به ارئه این محصول نموده اند. در شرکت اکسید روی می توانید این محصول را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسبی خریداری کنید. فروشند های اکسید روی به صورت مستقیم امکان خرید این تضمینی این ماده شیمیایی را برای هموطنان در سراسر کشور محیا نموده اند.

مزایای استفاده از اکسید روی در صنایع مختلف

مزایای استفاده از اکسید روی در صنایع مختلف

اکسید روی همانطور که گفته شده ماده شیمیایی بوده که از اکسیداسیون فلز نقره به دست می آید.  دقت داشته باشدی حرارت دادن اکسید روی روش تهیه آن به صورت شیمیایی است. حال لازم است بدانید این محصول برای ایجاد براقیت بالا در صنایع کاشی سازی و سرامیک سازی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این ماده شیمیایی در تولید صابون ها و دئودورانت‌ ها استفاده می شود. از دیگر موارد کاربرد اکسید روی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در رنگ ها
  • در تولید نرم کننده
  • در لاستیک سازی
  • در تهیه مواد آرایشی
  • در محصولات مناسب برای درمان ضایعات پوستی

برند های معروف تولید اکسید روی

برند های معروف تولید اکسید روی

همانطور که بیان شد در حال حال حاضر فروشنده های اکسید روی و تولید کنندگان آن در ایران بسیار زیاد می باشند. با این وجود به طور حتم مشتریان در هنگام خرید اکسید روی به دنبال برند های معروف در تولید این محصول هستند. اکسید روی نعمتی یکی از بهترین انواع این ماده شیمیایی بوده که به بهترین نحوه ممکن تولید می شود. همچنین شرکت تولیدی گیوان شیمی نیز در عرضه و تولید انواع محصولات شیمیایی موفق است. برند های دیگری نیز در این زمینه فعال هستند که می تواندی جهت آگاهی از نام آن ها با مشاورین فروش که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت هستند ارتباط بگیرید.

تهیه اکسید روی در بسته های متنوع

تهیه اکسید روی در بسته های متنوع

شرکت های تولید کننده اکسید روی در شهر های مختلف ایران با بکارگیری کادری مجرب و دستگاه های فوق پیشرفته، این محصول را در گرید های متنوع ارئه می کنند. محصول تولید شده در این شرکت ها درجه خلوص بسیار بالایی دارد. این محصول همچنین در بسته بندی های متنوع به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود. حال در مورد قیمت نانو اکسید روی باید بدانید که مقدار موجود آن در هر بسته می تواند در قیمت گذاری محصول دخیل باشد. از طرفی دقت داشته باشید خرید مستقیم اکسید روی با حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان در کاهش قیمت فروش آن تاثیر دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.