آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشنده معتبر اکسید روی صنعتی در مازندران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صنعتی یک ترکیب بسیار مهم در صنایع گوناگون بوده که به دلیل خصوصیات ویژه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشنده معتبر اکسید روی صنعتی در مازندران تلاش می‌کند محصولی با کیفیت و خلوص بالا را از طریق راه‌های متعدد فروش حضوری و یا غیرحضوری به دست مصرف‌کننده برساند.

فروشنده معتبر اکسید روی صنعتی در مازندران

مشخصات انواع اکسید روی صنعتی

مشخصات انواع اکسید روی صنعتی پودر اکسید روی صنعتی برای ساخت مواد مختلفی با کاربردهای صنعتی مانند شیشه و سرامیک، پلاستیک، سیمان، انواع رنگ، باتری، موم و چسب، تایر اتومبیل و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انواع اکسید روی و مشخصات آن به شرح زیر است:
1. اکسید روی خوراکی: این نوع از اکسید روی را عموما با نام “زینک اکساید” می‌شناسیم. زینک اکساید به شکل خوراکی آن در تمام داروخانه‌ها موجود است و به شکل کپسول‌ و یا پماد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پودر اکسید روی خوراکی سفید است و ویژگی محافظت در برابر اشعه uv خورشید را داراست. نوع خوراکی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد. بسیاری از پمادهای سوختگی، پودر بچه، گرم‌های ضدآفتاب و … حاوی مقدار کنترل شده‌ای اکسید روی هستند.
2.اکسید روی خالص: پودر اکسید روی با درجه خلوص 99.8 درصدی را پودر خالص می‌گویند. از این نوع پودر که دارای ذرات و چینش کنترل شده دانه‌ها است، برای ساخت سرامیک استفاده می‌شود. اکسید روی یک نیمه رسانا است که هرچه ذرات ماده کوچکتر باشد، بر کارایی آن افزوده می‌شود.
3. اکسید روی لعاب: از اکسید روی به شکل گسترده در لعاب سازی استفاده می‌شود. بدون اکسید روی، تولید کاشی و سرامیک به شکل امروزی تقریبا غیرممکن بود. از اکسید روی برای لعاب سازی انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود تا با افزایش دمای ذوب، به این محصولات امکان پخت بهتر در کوره داده شود. لعاب سازی با ترکیبات پودر اکسید روی موجب می‌شود دمای بالای کوره شکستگی و یا ترک در سرامیک و کاشی ایجاد نکند.
4.اکسید روی لاستیک سازی: از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد اکسید روی، خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ آن است. بنا به همین دو ویژگی است که اکسید روی اشعه فرابنفش خورشید (uv) را دفع می‌کند. زمانیکه از اکسید روی در لاستیک سازی استفاده می‌شود، آسیب‌پذیری محصول در برابر عوامل محیطی تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد. پودر اکسید روی به طول عمر لاستیک کمک کرده و مانع از خوردگی آن توسط حملات قارچی یا تابش نور uv می‌شود.
هرساله نیمی از اکسید روی تولید شده در کشور به صنایع لاستیک سازی اختصاص می‌یابد.

اکسید روی در شیشه سازی کاربرد دارد

اکسید روی در شیشه سازی کاربرد دارد اکسید روی در صنعت شیشه سازی نیز نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. از اکسید روی برای بالا بردن مقاومت حرارتی و مکانیکی شیشه استفاده می‌شود.
برای تولید شیشه‌های رنگی از ترکیب چندین ماده معدنی استفاده می‌شود که اکسید روی هم یکی از مهمترین این مواد است. به عنوان مثال اکسید روی همراه با کادمیم سولفور در یک ظرف ذوب شده و رنگ کهربایی تولید می‌کنند. این ترکیب در شیشه‌های پتاسی کارایی دارد که نوعی فیلتر نوری شیشه‌ای است.
اکسید روی برای مات کردن شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چنین کاربردی علاوه بر مات شدن شیشه، ویژگی‌های مقاومتی مکانیکی و شیمیایی آن نیز افزایش می‌یابد.
روی یکی از عناصر تثبیت‌کننده در مقاومت شیشه است. برای آنکه مقاومت شیشه در دماهای مختلف ثابت نگه داشته شود، از ترکیب اکسیدهای دو ظرفیتی، روی، کلسیم، منیزیم و سرب کمک گرفته می‌شود. به ترکیب این عناصر “تثبیت‌کننده شیشه” گفته می‌شود.
مهمترین فرآورده‌هایی که از شیشه تولید می‌شوند عبارتند از:
شیشه جام: در ساخت پنجره، قاب عکس و دیگر موارد که به شیشه‌ با سطح صاف نیاز دارد.
بطری: انواع لیوان، استکان، لوله چراغ و امثال آن در این دسته قرار دارد.
شیشه‌های ضد گلوله: این نوع شیشه دارای چهار لای 6 میلی‌متری و دو لایه تلق است.
شیشه ایمنی بدون تلق: در شیشه‌های عقب و کناری اتومبیل و ویترین مغازه‌ها کاربرد دارد.
الیاف شیشه‌ای: برای تولید پتو، لحاف، عایق‌بندی برخی دستگاه‌ها و … استفاده می‌شود.

شرکت توزیع اکسید روی صنعتی

شرکت توزیع اکسید روی صنعتی شرکت توزیع اکسید روی صنعتی، این محصول را در انواع گوناگون با درصد خلوص بالا به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.
با توجه به انواع مختلف پودر اکسید روی، مصارف آن نیز متفاوت خواهد بود. شرکت توزیع اکسید روی صنعتی با مطالعه دقیق نیازهای بازار و شناسایی مشتریان خود در حوزه‌های مختلف صنایع دارویی، صنایع بهداشتی و آرایشی، صنایع لاستیک‎‌سازی، صنایع شیشه‌سازی و امثال آن، محصولی متناسب با کارایی خواسته شده از سوی مشتریان تهیه و عرضه می‌کند.
به دلیل تخصصی بودن کار فروش پودر اکسید روی صنعتی، شرکت تولیدکننده در مازندران همواره آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به مصرف‌کنندگان بوده و از طریق ارتباط تلفنی، آنلاین و یا حضوری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
توزیع‌کنندگان برتر در این حوزه همواره با‌کیفیت‌ترین محصول را به بازار معرفی کرده و خلوص آن را تضمین می‌کنند.
پودر اکسید روی صنعتی دارای تنوع رنگ است و در رنگ‌های سفید، سیاه و زرد تولید می‌شود. اکسید روی به شکل ذاتی سفید بوده، اما وجود برخی ناخالصی‌ها مانند منگنز در آن موجب می‌شود، رنگ محصول به زردی متمایل شود.
اکسید روی در معرض هوای گرم نیز دچار تغییر رنگ می‌شود، اما با خنک شدن هوا بار دیگر به رنگ اولیه باز می‌گردد.
اکسید روی سیاه در صنایع فولاسازی و پوشش دادن به مواد آهنی کاربرد دارد.
شرکت‌های توزیع کننده، هر سه رنگ اکسید روی را به فروش می‌رسانند.

مرکز خرید عمده اکسید روی صنعتی

مرکز خرید عمده اکسید روی صنعتی شرکت‌های معتبر بسیاری در ایران هستند که به تولید اکسید روی می‌پردازند. شرکت تولیدکننده اکسید روی صنعتی در مازندران در شهرهای متعددی مانند تهران، مازندران، گیلان، گلستان، قشم و کیش دارای نمایندگی و فعالیت گسترده است.
شرایط تهیه اکسید روی صنعتی از مراکز عمده فروشی برای تمامی مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی فراهم شده است و خریداران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ثبت سفارش خود بپردازند.
خرید عمده این محصول دارای مزایای فراوانی ازجمله ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان برتر و دریافت ضمانت‌نامه‌های لازم از آنهاست. اکسید روی صنعتی با درجه عالی، کیفیت خلوص بالایی دارد،گواهینامه‌های استاندارد را از نهادهای مربوطه دریافت کرده، شکل ظاهری آن تمیز بوده و تولیدکننده دارای اعتبار در سطح بازارهای داخلی و خارجی است.
صادرات اکسید روی در کشور ما رونق خوبی داشته بطوریکه بسیاری از کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی خواستار خرید این محصول از ایران هستند.
آنچه برای مشتریان خارجی حائز اهمیت است، کیفیت بالا، خلوص و مقرون به صرفه بودن کالا است. تولیدکنندگان عمده اکسید روی در ایران تمامی این خواسته‌ها را برآورده کرده و نظر مساعد خریداران خارجی را نیز به خود جلب کرده‌اند.
کاربرد اکسید روی در صنایع مختلف موجب شده تا خرید عمده و مستقیم آن از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی بهتری داشته باشد و کالا با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.