آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشنده عمده اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

فروشنده عمده اکسید روی صنعتی جهت تامین نیاز کارخانه های مختلف و خریداران عمده اقدام به ارائه این محصول با کیفیت عالی و تضمینی نموده است تا خریداران بتوانند از تجارت یا استفاده از این محصول حداکثر استفاده را ببرند.

این فروشنده نیاز خریداران را به طور مستقیم تامین می‌کند و برای سفارش آنها نیاز به مراجعه حضوری را با امکان خرید اینترنتی برطرف کرده است و به این ترتیب خریداران با حداقل هزینه می توانند این محصول را درخواست کنند.

فروشنده عمده اکسید روی صنعتی

اکسید روی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟

اکسید روی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟ اکسید روی و ترکیبات معدنی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلفی همچون سرامیک، پلاستیک، روان کننده ها، ساخت باتری، تولید انواع مواد آرایشی، ساخت رنگ، انواع چسب و بسیاری از موارد دیگر است که به صورت پودر سفید رنگ می باشد و در طبیعت به صورت کانی زنسیت وجود دارد با این وجود امکان تولید آن در به شکل صنعتی و سنتز شده نیز فراهم است.

این محصول دارای مجموعه زیاد از انواع مشخصات است که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • به دلیل تحرک بالای الکترون ها در این اکسید و توانای تابندگی نور آن موقع برانگیخته شدن الکترون ها در ساخت انواع چراغ های ال ای دی و نمایشگر ها کاربرد دارد.
  • این محصول قابلیت انحلال بسیار پایینی در آب دارد با این وجود در حرارت های بالا به مقدار بسیار کم در آب حل می شود.
  • این محصول از نقطه ذوب بسیار بالایی برخوردار است که به حدود 1975 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و شکل ظاهری آن جامد سفید رنگ می باشد.
  • این اکسید فاقد هر نوع بوده با این وجود باید از تماس مستقیم آن با آب جلوگیری شود زیرا باعث ایجاد تغییرات در رنگ و بوی آن می شود.

صادرات اکسید روی صنعتی با کیفیت عالی

صادرات اکسید روی صنعتی با کیفیت عالی صادرات اکسید روی با کیفیت عالی و قیمت ارزان در کشور ما توسط صادر کنندگان برتر این محصول انجام می‌شود و به دلیل نرخ پایین این محصول در داخل کشور سودآوری ناشی از این صادرات قابل توجه می باشد همچنین بالا بودن نرخ ارز باعث شده است که سود حاصل از تجارت آن فراوان باشد.

صادرات اکسید روی درجه یک به کشورهای همسایه و دورتر انجام می شود و به دلیل در اختیار بودن راه‌های مواصلاتی دریایی و آبی امکان صادرات و تحویل سفارشات خریداران در سایر کشورها در حداقل زمان ممکن است؛ این محصول از قیمت ارزانی برخوردار است و به همین دلیل توانایی رقابت با انواع اکسید روی خارجی در این بازارها را دارا خواهد بود و از ارزآوری قابل توجهی برای کشور برخوردار است که باعث شده است یکی از محصولات مهم صادراتی به خصوص در چند سال اخیر باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.