آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروشنده انواع اکسید روی مرغوب

فهرست مطالب

0
(0)

وب سایت حاضر به عنوان انواع اکسید روی مرغوب با کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به خریداران و مراجعه کنندگان می باشد و آنها را در انتخاب و خریدی هرچه موفق تر و سریع تر کمک و راهنمایی می کند. اکسید روی به روش ها و شیوه های گوناگونی در بازار های جهانی و بازار داخلی ایران ارائه و به فروش می رسد. فردش عمده و یکجا، فروش مستقیم و فروش ویژه از مهمترین روش های فروش این محصول می باشند.

فروشنده انواع اکسید روی مرغوب

مشخصات اکسید روی مرغوب چیست؟

مشخصات اکسید روی مرغوب چیست؟

اکسید روی یک ترکیب غیر آلی و غیر محلول در آب است که هم در طبیعت یافت می شود و هم به شکل شیمیایی تولید می گردد. از اکسید روی در صنایع لعاب سازی و کاشی و سرامیک چینی و بهداشتی استفاده می شود. همچنین این ماده در صنایع پلاستیک، شیشه، سیمان، لاستیک، صنایع نرم کننده، رنگرزی، تولید موم، تولید چسب و باتری، صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی کاربرد دارد.

از مشخصات اکسید روی مرغوب می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • ایجاد براقیت بالا
  • گداز آوری و پوشش دهندگی عالی
  • دارای خلوص بسیار زیاد
  • دارای کیفیت درجه یک به دلیل استفاده از ورق روی مرغوب

تولید کنندگان متعددی در ایران این محصول را تولید و در بازار عرضه می کنند. برخی از تولیدات ایرانی علاوه بر اشباع بازار داخلی، این قابلیت را دارند تا به سایر کشور های متقاضی جهان نیز صادر شوند.

اکسید روی که با استفاده از متریال با‌کیفیت اولیه تولید شده باشد و در مراحل تولید آن جدیدترین متد و دانش روز دنیا به کار برده شود، مطابق با آخرین استاندارد های جهانی خواهد بود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت خرید اکسید روی مرغوب

قیمت خرید اکسید روی مرغوب

قیمت خرید اکسید روی مرغوب به صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌ گیرد. انواع اکسید روی در بازار داخلی ایران بر اساس برند و مارک تولید‌ کننده، درجه کیفیت، نوسانات بازار ارز و دلار قیمت گذاری می‌ شوند.

همچنین تغییر و تحولات اقتصادی، میزان تقاضا و خرید نیز می‌ تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش قیمت اکسید روی سیاه تاثیر گذار باشند. از آنجایی که قیمت و کیفیت دو فاکتور مهم در فروش بیشتر و جذب خریداران است، تولید‌ کننده و فروشنده برتر با ارائه محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌ کوشد مشتریان بیشتری را به خرید محصول مورد نظر جلب نماید.

با بالا رفتن میزان تقاضا، تولید و به تبع آن توزیع و فروش محصولات نیز افزایش یافته و این چرخه کسب سود بیشتر و بازدهی بالا را به دنبال دارد. به علاوه افراد بسیاری در زمینه‌ های مختلف تولید تا فروش وارد بازار کار می‌ شوند و این اشتغالزایی از اهداف اساسی و اصلی کشور‌ های تولید کننده می‌ باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.