آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

عرضه کنندگان اکسید روی خوراکی

فهرست مطالب

5
(1)

وجود اکسید روی خوراکی در بدن برای انجام بعضی از واکنش های بیوشیمیایی ضروری است که به این منظور اکسید روی را در ترکیب مکمل های غذایی و برخی از ویتامین های معدنی وارد می کنند و به این صورت می توان از آن استفاده خوراکی داشت.

عرضه کنندگان اکسید روی خوراکی این پودر مفید و سفید رنگ را در مقادیر مختلف به روش های مستقیم و غیر مستقیم در بازار عرضه می کنند و معمولا توزیع آن حالت بسته بندی شده دارد.

عرضه کنندگان اکسید روی خوراکی

تولید اکسید روی به روش شیمی تر

تولید اکسید روی به روش شیمی تر تولید اکسید روی خالص به روش شیمی تر یکی از ساده ترین روشها برای تولید این اکسید فوق العاده با ارزش به شمار می رود که برای این کار ابتدا کنسانتره روی و اسید سولفوریک و برخی از مواد افزودنی با هم واکنش انجام می دهند که از ترکیب آنها با هم یک محلول جدید حاصل می شود.

در مرحله بعد محلول به دست آمده از واکنش را از دستگاه سانتریفوژ عبور می دهند تا فاز جامد و محلول آن از هم جدا شود در مرحله سوم نیز عمل تصفیه گرم را برای رسوب سولفات روی انجام می دهند و سپس دوباره از سانتریفوژ استفاده می کنند تا اکسید روی جدا شود و در نهایت این اسید خالص را بسته بندی می کنند.

اکسید روی بهداشتی نیز یکی دیگر از انواع این اکسید می باشد که بسیار هم پر کاربرد می باشد و از آن جهت تولید مواد بهداشتی همچون صابون و کرم های ضد آفتاب و همچنین برای تهیه برخی از داروها نیز بکار برده می شود البته که در تهیه چسب زخم هم کاربرد دارد. نوع بهداشتی اکسید روی در صنایع آرایشی و دارویی هم کاربرد دارد و با استفاده از آن موادی را تولید می کنند که بسیار مفید می باشند.

تولید اکسید روی در کشور ما با استفاده از روش های مختلفی صورت می گیرد به همین دلیل امروزه انواع آن در بازار موجود می باشد و از آن استفاده های زیادی می کنند.

قیمت انواع اکسید روی خوراکی

قیمت انواع اکسید روی خوراکی قیمت انواع اکسید روی از نوع خوراکی به درجه کیفیت آنها بستگی دارد و مسلما بین درجه کیفیت های متنوع آن اختلاف قیمت وجود دارد. می توان نوع خالص و درجه یک این اکسید را از طریق روش مستقیم با قیمتی مناسبی از تولیدی های آن تهیه کرد.

قیمت عمده اکسید روی نسبت به قیمت خرید جزیی آن قیمت ارزانتری دارد به همین دلیل است که در صنایعی که از این اکسید به فراوانی استفاده می شود آن را به صورت عمده و به روش بدون واسطه خریداری می کنند. البته باید دانست که نوسانات حاکم بر بازار نیز بر روی قیمت این اکسید تاثیرگذار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.