آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

عرضه مستقیم اکسید روی یک کیلویی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی را می توان یکی از مواد و ترکیبات معدنی مفید و بسیار پراهمیت معرفی کرد که از لحاظ ظاهری، یک پودر سفید رنگ بوده و قابل انحلال در آب می باشد. در واقع از این محصول به عنوان ماده افزودنی استفاده نموده و در تولید خیلی از محصولات مانند مواد آرایشی، مکمل غذایی، شیشه، رنگدانه، چسب، روان کننده و … مورد توجه قرار گرفته است. اکنون باید بگوییم که امکان عرضه مستقیم اکسید روی یک کیلویی فراهم آمده و می توانید اکسید روی خالص و ارزان را تهیه نمایید.

عرضه مستقیم اکسید روی یک کیلویی

روش تهیه غیر مستقیم اکسید روی

روش تهیه غیر مستقیم اکسید روی اکسید روی از ترکیبات ضروری و غیر قابل اجتنابی است که مبنای اصلی خیلی از تولیدات به شمار رفته و دارای مشخصات بسیار منحصر بفردی می باشد، به طوری که هر یک از این ویژگی ها به طور مجزا، باعث روانه شدن سیل عظیمی از توجه و تقاضا سمت این محصول شده اند.
برای مثال می توان به مشخصه هایی مانند شفافیت فوق العاده، تحرک زیاد الکترون، تابش نور بالا و .. اشاره کرد که همگی در اکسید روی جمع شده اند.

موضوع دیگری که در ادامه راجع به این ترکیب باید بگوییم، این است که امروزه به روش های مختلفی اقدام به تولید و سنتز اکسید روی کرده اند که یکی از آنها روش تهیه غیر مستقیم می باشد و توضیحاتی را در خصوص آن در موارد زیر ارائه خواهیم داد:

  1. این روش که به عنوان روش فرانسوی شناخته شده، ابتدا با ذوب کردن فلز روی در بوته گرافیتی آغاز می گردد.
  2. سپس آن را در دمای خیلی بالا که 907 درجه سانتیگراد را شامل می گردد، به بخار تبدیل می سازند.
  3. حالا بخاری که تشکیل شده، در اثر واکنش با اکسیژن هوا و کاهش دما، اکسید روی تشکیل می گردد که به شکل درخشان نمود می یابد.
  4. در مرحله بعد نوبت به انتقال ذرات اکسید روی به یک مجرای خنک کننده می رسد.
  5. در آخر نیز ذرات موجود درون یک محفظه جمع آوری می گردند.

فروش ویژه اکسید روی یک کیلویی

فروش ویژه اکسید روی یک کیلویی فروش ویژه اکسید روی یک کیلویی از همین حالا آغاز شده و می توانید این محصول پرکاربرد را طبق شرایطی عالی سفارش دهید، یعنی هم امکان دسترسی به اکسید روی در مدت زمانی کوتاه برایتان میسر گشته و هم می توانید اکسید روی خالص و ارزان را با وجود عرضه‌ی مستقیم این محصول، تهیه فرمایید.

در انتها و پیش از خرید نهایی این محصول، لازم است اطلاعاتی را در خصوص کاربردهای اکسید روی در اختیارتان قرار دهیم:

  • صنایع غذایی: اکسید روی در این صنایع به عنوان افزودنی غذایی مورد توجه قرار گرفته و انواع مکمل و غلات را توسط آن فرآوری می نمایند.
  • کارخانجات آرایشی و بهداشتی: انواع محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر لوسیون، پماد، صابون، ضد آفتاب، پنکک، کرم پودر و … را توسط اکسید روی تولید می کنند.
  • سرامیک سازی: از قابلیت هدایت حرارتی فوق العاده ای برخوردار بوده و لذا آن را برای تولید سرامیک های مختلف و اموری همچون لعاب کاری، مورد استفاده قرار می دهند.
  • لاستیک سازی: استفاده از اکسید روی در این صنایع، لاستیک را در مقابل عوامل مختلف از جمله قارچ و اشعه ماورا بنفش مقاوم می گرداند.
  • پزشکی: انواع بیماری های پوستی را توسط این ماده و فرآورده های مربوط به آن درمان می سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.