آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

عرضه مستقیم اکسید روی در اصفهان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی اصفهان نمونه ای از با کیفیت ترین مواد غیر آلی می باشد که امروزه در اغلب صنایع همچون صنایع دارویی و صنایع بهداشتی به کار گرفته می شود و از رنگ سفید و مزه تلخی برخوردار می باشد. معمولا این اکسیدها هر چه سفیدتر باشند میزان خلوصشان بیشتر است و به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال خرید اکسید روی با کیفیت می باشند. بنابراین عرضه مستقیم اکسید روی در اصفهان با استقبال بسیاری از بسیاری از صنایع تولیدی مواجه شده است.

عرضه مستقیم اکسید روی در اصفهان

استفاده از اکسید روی در تولید صابون ها

استفاده از اکسید روی در تولید صابون ها آیا از اکسید روی در تولید صابون ها استفاده می گردد؟

اکسید روی نمونه از ترکیبات شیمیایی است که امروزه دارای مصارف مختلفی همچون مصارف صنعتی، غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و … می باشد.

بنابراین می توان گفت از اکسید روی در تولید انواع مواد شوینده بهداشتی همچون صابون استفاده می نمایند و صابون یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی محسوب می گردد که افراد جهت پاکیزگی دست و صورت خود از آنها استفاده می نمایند.

بنابراین امروزه از انواع اکسید روی که به عنوان زینک اکساید نیز شهرت دارد در تولید انواع صابون های استفاده می نمایند که از جمله می توان به صابون های دستشویی یا صابون های زینک اکساید اشاره کرد.

امروزه صابون های موجود در بازار به صورت های مختلفی تولید خواهند شد و انواع مختلفی نیز دارند که از جمله آنها می توان به صابون نرم یا صابون سخت اشاره کرد که معمولا در تولید صابون از کاستیک سودا و در صابون نرم از پتاس استفاده خواهد شد.

اما علاوه بر این مواد سازنده از اکسید روی نیز در تولید انواع صابون نرم و سخت نیز استفاده می گردد چرا که اضافه شدن این محصول شیمیایی به ترکیبات صابون فواید بسیار زیادی به همراه دارد که می توان برخی از این فواید را به صوت زیر بیان کرد:

  1. این محصولات دارای خاصیت گند زدایی و ضد میکروبی می باشد.
  2. این ترکیب شیمیایی مقاومت بالایی در مقابل اشعه UV خواهد داشت.
  3. این ماده شیمیایی دارای خاصیت ترمیم کنندگی پوست می باشد و به کاهش التهابات پوستی، آلرژی ها و .. می پردازد.
  4. استفاده از این ماده به روشن کردن پوست کمک خواهد کرد و به عنوان یک لایه بردار عمل می کند.

بررسی بازار داخلی اکسید روی اصفهان

بررسی بازار داخلی اکسید روی اصفهان امروزه بسیاری از صنایع تولیدی به دنبال انواع اکسید روی باکیفیت هستند تا با استفاده از آن در تولیدات خود محصولی مرغوب و با کیفیتی به بازار عرضه نمایند.

بنابراین بازار داخلی اکسید روی اصفهان بسیار پر رونق است و خرید و فروش این ترکیب شیمیایی روز به روز بیشتر می گردد.

می توان گفت برندهای تولید کننده این محصول انواع اکسید روی اصفهان را به شیوه های متنوعی در بازار مورد خرید و فروش قرار می دهند.

معمولا خرید اینترنتی این محصول مزیت های بیشتری به همراه دارد چرا که با خرید مستقیم این محصول از تولید کننده هزینه های آنها تا حد زیادی کاهش می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.