آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

عرضه انواع اکسید روی خارجی

فهرست مطالب

0
(0)

روی یکی از عناصری است که در جدول تناوبی حضور داشته و در طبیعت معمولا به صورت اکسید روی دیده می شود که می توان آن ها را از کانی های خود استخراج کرده و سپس به مصرف رسانید.

عرضه انواع اکسید روی خارجی توسط شرکت برتر وارداتی ما انجام می گردد و از این راه می توان بهترین اکسید های روی تولید شده را تامین کرده و بسیاری را مشتاق تهیه آن ها نمود.

عرضه انواع اکسید روی خارجی

5 کاربرد مهم اکسید روی

5 کاربرد مهم اکسید روی اکسید روی به زور کلی دارای کاربرد های بسیار مهمی است که در ادامه به پنج مورد از آن ها اشاره ای خواهیم نمود؛

  1. اولین کاربرد آن ها این است که از آن ماده ای به نام توتیا ساخته می شود، توتیا در واقع به شکل یک سنگ است و از آن می توان در بسیاری از امور استفاده کرد، برای مثال در ساخت فلز برنج استفاده از آن متداول شده است.
  2. دومین کاربرد مهم آن این است که از آن در صنایع تولید دارو ها استفاده می شود، چرا که ثابت شده ترکیبات حاصل از آن به طور مثال برای درمان بسیاری از امراض چشم کاربرد دارد.
  3. کاربرد دیگر آن در صنایع مربوط به تولید مواد آرایشی و بهداشتی بوده و به همین دلیل است که در ترکیبات ضد آفتاب ها معمولا نام آن ها دیده می شود و دلیل آن توانایی دفع اشعه های خورشیدی توسط آن است.
  4. در تولید پلاستیک که یکی از مهم ترین تولیدات چند قرن اخیر است نیز کاربرد دارد و تا حدودی توانسته است که جایگزین پلیمر های مثل پلی اتیلن گردد.
  5. ساخت سرامیک و کاشی های بسیار مستحکم و مقاوم به طوری که وزن سبکی داشته باشد از دیگر کاربرد های مهم آن در یکی دو قرن اخیر می باشد.

سفارش عمده اکسید روی خارجی

سفارش عمده اکسید روی خارجی سفارش عمده اکسید روی فله ای روز به روز بیش تر می شود، چرا که کاربرد های زیادی از آن شناخته می شود و بسیار از صنایع هم به آن احتیاج دارند.

در سفارش آن معمولا صنایع بالای ده کیلو از آن سفارش می دهند تا بتواند پاسخگوی نیاز های آن ها باشد و از طرفی هزینه کمتری هم بگیرد.

می توان از این مرکز، اکسید روی وارداتی هم درخواست نمود تا از این طریق بتوان بهترین اکسید های موجود در جهان را برای صنایع خود به کار برد.

این اکسید ها معمولا به شکل پودر سفارش داده می شوند که درون کیسه های نایلونی مخصوص پلمپ می شود تا در حین حمل و نقل سالم به مقصد برسند و از بین نروند و ارسال آن ها به همه نقاط کشور به شیوه ای کاملا رایگان انجام می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.