آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرکنندگان اکسید روی سیاه به کشورهای همسایه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی سیاه یکی از انواع مختلف این محصول است که از کاربرد ها و موارد مصرف متعددی برخوردار می باشد. این محصول به صورت گسترده در کشور تولید می شود که این موضوع نقش مهمی در افزایش صادرات اکسید روی به دیگر کشور ها خواهد داشت. صادر کنندگان این محصول هر یک از مدل های مختلف این کالا را در بسته بندی های بسیار بهداشتی به کشور های همسایه ارسال می کنند. صادرات این محصول به روند تولید هر چه بهتر اکسید روی در کشور کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

صادرکنندگان اکسید روی سیاه به کشورهای همسایه

آیا با اکسید روی آشنا هستید؟

آیا با اکسید روی آشنا هستید؟ اکسید روی یک ماده سفید رنگ که در آب حل نمی شود. این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به نوع سفید رنگ، زرد رنگ و سیاه رنگ آن اشاره کرد. این محصول میزان خلوص بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث شده تا بتوان از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد.

از این محصول در حدود چند دهه است که در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های استفاده از اکسید روی مقاومت آن در برابر اشعه های خورشید می باشد. این موضوع موجب گشته تا از آن در تولید کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

اکسید روی آشنا یکی از بهترین و مرغوب ترین نمونه های این کالا می باشد که از درجه خلوص و کیفیت بسیار عالی برخوردار است. اکسید روی سرامیک از دیگر نمونه های این محصول است که می توان از آن برای تولید سرامیک و کاشی استفاده کرد.

کاربرد اکسید روی در تولید سرامیک موجب شده تا مقاومت و دوام این کالا در برابر ضربه و شکستگی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. نمونه های سرامیکی این محصول به دلیل خواص بالای خود در تولید چسب دندان نیز مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت اکسید روی سیاه

المان های تأثیرگذار بر قیمت اکسید روی سیاه قیمت اکسید روی لعاب دارای نمونه های متفاوتی است که از این موارد می توان به اکسید روی سیاه اشاره کرد. قیمت این محصول یکی از فاکتور های بسیار مهم در زمان خرید است که مشتریان گرامی در هنگام خرید به آن توجه می کنند. از المان های تاثیر گذار بر روی قیمت تمام شده این کالا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قانون عرضه و تقاضا
  • سطح کیفی این محصول
  • درجه خلوص انواع اکسید روی
  • میزان تقاضا برای خرید و سفارش این محصول
  • تولید آن در داخل و یا واردات آن از دیگر کشور ها
  • شیوه ارائه و عرضه این نوع اکسید روی به بازار های داخلی

این سایت ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع اکسید روی سیاه می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.