آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات بهترین اکسید روی شکوهیه قم

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی شکوهیه قم یک ترکیب شمیایی است که دارای درجه خلوص مختلف بوده و با شیوه های گوناگونی تولید می شود. این محصول شیمیایی در بالاترین درجه خلوص دارای رنگ سفید است. اکسید روی درجه یک در حجم گسترده به دیگر نقاط جهان صادر می شود و برای کشور ارزآوری خوبی به همراه آورده است.

صادرات بهترین اکسید روی شکوهیه قم

کاربرد انواع اکسید روی شکوهیه قم

کاربرد انواع اکسید روی شکوهیه قم اکسید روی محصولی شیمیایی است که به صورت خشک در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نحوه تولید آن می تواند دارای درجه خلوص مختلف باشد. عرضه اکسید روی با هدف استفاده در صنایع بهداشتی و آرایشی، لاستیک سازی، تولید انواع سرامیک و لعاب سازی، رنگ و … انجام می شود.

شرکت شکوهیه قم برای تمامی تولیدات اکسید روی درای گواهینامه های استاندارد سازی و تاییدیه های بین المللی موثق است و تنها تولیدکننده در ایران به شمار می آید که قادر به تولید اکسید روی در فاز دارویی بوده که کمترین سطح از سرب را دارا می باشد.

اکسید روی در حقیقت یک ماده افزودنی برای تهیه اقلام گوناگونی از مکمل های غذایی گرفته تا انواع روغن و روان کننده ها، باتری، محلول های ضد آتش، شیشه سازی، انواع چسب و … محسوب می شود. به دلیل شفافیت بالا، خاصیت تابندگی نور و جنبش زیاد الکترون ها، از آن در تولید لامپ های ال ای دی هم استفاده می شود.

اکسید روی به طور ذاتی دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی است و در سطح بالایی قادر به جذب اشعه فرابنفش می باشد. به همین دلیل کاربرد وسیعی در درمان های پزشکی دارد و گزینه مناسبی برای از بین بردن جای انواع سوختگی ها، آکنه، اگزما و امثال آن به حساب می آید.

در پماد سوختگی پای کودکان هم از اکسید روی استفاده می شود و می توان برای در امان ماندن از آفتاب سوختگی هم آن را بکار برد. بسیاری از شامپوهای ضد شوره دارای حجمی از اکسید روی در ترکیبات اصلی هستند.

عرضه بهترین اکسید روی شکوهیه قم

عرضه بهترین اکسید روی شکوهیه قم عرضه بهترین اکسید روی کشور از سوی شرکت شکوهیه قم در حال انجام است. کیفیت تولیدات پودر اکسید روی خالص این شرکت به اندازه ای است که به خوبی جایگاه خود را در بازارهای بین المللی پیدا کرده و هم اکنون به کشورهای زیادی صادر می شود.

برای عرضه بهتر این ترکیب شیمیایی، از سایت های اینترنتی فروش استفاده می شود تا ضمن معرفی و تبلیغ اکسید روی درجه یک، امکان خرید مستقیم از کارخانه برای مشتریان خارجی هم فراهم شود. مصرف کننده خارجی در هر کشوری که باشد قادر است با مراجعه به سایت اینترنتی فروش، اکسید روی را در هر حجمی سفارش دهد.

سپس محصول عمده خریداری شده از طریق نهادهای بازرگانی معتبر، در کشور مقصد تحویل مشتری داده خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.