آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات اکسید روی نعمتی با کیفیت عالی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی نعمتی از جمله مواد شیمیایی بسیار پر کاربرد است. کارخانه جات تولید کننده آن در کشور، این نوع از اکسید را به روش های مختلفی تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند.

صادرات اکسید روی نعمتی با کیفیت عالی

اکسید روی نعمتی چه ویژگی هایی دارد؟

اکسید روی نعمتی چه ویژگی هایی دارد؟ اکسید روی ایرانی که در قدیم به آن توتیا می گفتند، در اصل اکسید نا خالص فلز روی است، این نوع از اکسید به دست ایرانیان در گذشته کشف شده است.

این ماده اکنون به یکی از مواد اساسی در جهان تبدیل شده است. این اکسید در مصارف مختلفی کاربرد دارد که می شود در صنایع گوناگونی از آن استفاده کرد مانند: صنایع تولید کننده موم، سرامیک، شیشه و پلاستیک و هم چنین صنایع دارویی مانند شامپو، کرم و پودر از آن استفاده می کنند.

فروشنده های اکسید روی در کشور ایران خیلی زیاد هستند. این محصول در تولیدی های ایران به صورت عمده تولید می شود و به شهر های زیادی جهت فروش ارسال می شود.

لازم است بدانید انواع اکسید روی متعدد است و به طور کلی کاربرد های فراوانی دارند. اکسید روی را زینک اکسید نیز می نامند که در آب حل نمی شود و به طور کلی می توان گفت در صنایع مختلف از جمله لاستیک سازی، کاشی و سرامیک و شیشه سازی کاربرد زیادی دارد.

به طور کلی لازم است بدانید که اکسید روی ترکیبی غیر ارگانیک و سفید رنگ می باشد. این محصول در بسیاری از صنایع از جمله مواد غذایی کاربرد فراوانی دارد.

اکسید روی همانطور که گفته شد ماده شیمیایی است که از اکسیداسیون فلز نقره تولید می شود. باید دقت داشته باشید حرارت دادن به اکسید روی روش تهیه کردن آن به صورت شیمیایی است.

اکنون لازم است بدانید این محصول برای ایجاد براقیت بالا در صنایع کاشی سازی و سرامیک سازی استفاده می شود. همچنین از این ماده شیمیایی در تولید صابون ها و دئودورانت‌ ها قابل استفاده قرار می گیرد.

دیگر موارد کاربرد اکسید روی می توان موار زیر را نام برد:

استفاده در رنگ ها، در تولید کننده نرم کننده ها، در لاستیک سازی، در تهیه مواد آرایشی و در محصولات مناسب برای درمان ضایعات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع اکسید روی نعمتی در بازار

قیمت انواع اکسید روی نعمتی در بازار فروش اکسید روی صادراتی با مناسب ترین قیمت ها از شرکت تولید کننده صورت می گیرد که برای خرید آن می توان به صورت آنلاین اقدام کرد.

خرید اینترنتی اکسید روی یک راه بسیار آسان و راحت است. در این خصوص فروشگاه های آنلاین فعالیت می کنند که می شود به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کرد.

با خرید از این مجموعه می توان اکسید روی های با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.