آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات اکسید روی | مرکز تولید و توزیع آن در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ماده ای جامد می باشد که دارای رنگ سفیدی است.

این محصول هر چه شفاف تر باشد، نشان درصد خلوص بالای آن است. البته در بازار نوع مایع آن هم وجود دارد که برای استفاده در صنایع مختلفی عرضه می شود. شرکت های تولید کننده این عنصر شیمیایی، در کار صادرات اکسید روی به کشورهای مختلف نیز می باشند.

در مرکز تولید و توزیع آن در کشور، اکسید روی را می شود در کیفیت های متنوع و گوناگونی تهیه کرد و برای صادرات آماده نمود. این نوع از محصول در بسته بندی های حساس به کشورهای مختلف ارسال می شود.

صادرات اکسید روی | مرکز تولید و توزیع آن در کشور

صادرات اکسید روی به کشور های همسایه

صادرات اکسید روی به کشور های همسایه

صادارت اکسید روی به کشورهای همسایه از جانب شرکت های تولید کننده صورت می گیرد.

اکسید روی را بیشتر کشورهایی نیاز دارند که دارای صنایع مختلف و بزرگ و کوچک می باشند. موارد کاربردی این محصول بالا است و برای همین می باشد که خریداران خارجی زیادی دارد.

کارخانه ها در بسته بندی ها و کیفیت های متفاوتی اکسید روی را صادر می کنند. از جانب دیگر، شرکت های تجاری هم در کار صادرات اکسید روی می باشند. آنان هم طبق سفارش دهندگان خارجی، این ماده شیمیایی را در درجه بندی های گوناگونی به کشورهای همسایه صادر می کنند.

خرید اکسید روی نصف قیمت

خرید اکسید روی نصف قیمت

اگر قید خرید اکسید روی را با قیمت های بسیار پایین دارید، نیاز است که بیشتر در بازار خرید و فروش مواد شیمیایی جستجو کنید.

در این بازارها فروشندگانی وجود دارند که این ماده را به صورت نصف قیمت عرضه می دارند. فروش اکسید روی با نرخ پایین را نمایندگی های شرکت های گوناگون نیز انجام می دهند.

پس برای خرید نصف قیمت این عنصر، گزینه های متفاوتی وجود دارد که می شود به آنان برای خرید مراجعه کرد. اکسید روی نصف قیمت را همچنین می شود از فروشگاه های آنلاین هم تهیه کرد و در موارد گوناگونی از آن استفاده نمود.

موارد مصرف اکسید روی

موارد مصرف اکسید روی

اکسید روی موارد گوناگون مصرف متعددی دارد. یکی از اصلی ترین مواد اولیه در بیشتر صنایع، همین اکسید روی می باشد.

از جمله صنایعی که از این ماده استفاده می کنند، می توان این گونه نام برد:

  • تولید دارو مانند: انواع شامپو، پماد، کرم و غیره
  • تولید لوازم بهداشتی مانند: صابون، کرم های ضد آفتاب و غیره
  • مصرف صنعتی مانند: صنایع غذایی، صنایع تولید چسب، لاستیک، موم، سرامیک، شیشه و غیره

همان گونه که مشاهده می نمایید، از اکسید روی شرکت های مختلفی هستند که استفاده می کنند. این نوع از ماده شیمیایی هر چه خالص تر باشد، کارایی بیشتر دارد.

سفارش اکسید روی به قیمت تولید

سفارش اکسید روی به قیمت تولید

برای سفارش اکسید روی به قیمت تولید می بایستی به دفاتر فروش کارخانه های تولیدی مراجعه کنید و یا با فروشندگان، تماس بگیرید.

تولید کننده اکسید روی از طریق شعبه هایی که در شهرهای متفاوت دارد هم اقدام به پذیرش سفارش مشتریان خود می نمایند. بیشتر این نمایندگی ها به قیمت تمام شده کارخانه محصول را به فروش می رسانند.

از سوی دیگر، برخی از کارخانه ها دارای وبسایت هایی می باشند که از آن طریق نیز خریدار می تواند وارد اقدام شده به قیمت تولید اکسید روی را سفارش دهد.

مرکز تولید و توزیع اکسید روی در کشور

مرکز تولید و توزیع اکسید روی در کشور

تولید و توزیع اکسید روی در کشور، از سوی شرکت های گوناگونی انجام می شود.

این شرکت ها در جای جای ایران فعالیت می کنند و در انواع و کیفیت های مختلفی اکسید روی را تولید و سپس وارد بازار می نمایند. در برخی از شهرها، کارخانه های بزرگ تولیدی وجود دارند که آنان از راه های مختلفی محصول خود را توزیع می نمایند.

در هر جای ایران که زندگی می کنیم، می توانیم به مراکز خرید و فروش مواد شیمیایی مراجعه کنیم و اقدام به خرید اکسید روی در کیفیت های متفاوتی نماییم. در این مراکز فروشندگان متفاوتی وجود دارند که اکسید روی را عرضه می دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.