آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

صادرات اکسید روی | شرکت تولیدی آن در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی از جمله مواد شیمیایی به شمار می رود که کاربرد بالایی در تولید انواع کالا دارد. به این اکسید که در گذشته توتیا نیز می گفتند، از ناخالصی فلزی روی تولید می شود. شرکت های مختلفی در کشورمان فعالیت می کنند که این اکسید را پس از تولید به بازار عرضه می دارند. بهترین نوع اکسید روی را می شود با مراجعه به بازار خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

صادرات اکسید روی توسط شرکت تولیدی آن در تهران و سایر شهرها انجام می شود. تولیدی ها برای به دست آوردن سود بیشتر اقدام به صادارات می کنند.

صادرات اکسید روی | شرکت تولیدی آن در تهران

صادرات اکسید روی به خاورمیانه

صادرات اکسید روی به خاورمیانه

اکسید روی صادراتی باید خالص باشد تا بتوان فروش خوبی در بیرون از کشور داشته باشد. بیشتر در بازار شاهد این هستیم که این نوع از اکسید کیفیت مناسبی ندارد. اما شرکت هایی که در کار تولید این نوع از اکسید می باشند، برای صادرات بهترین نوع آن را در نظر می گیرند و به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای خاورمیانه صادر می کنند.

شرکت های صنعتی این کشورها نیاز به مواد اولیه خوب و مرغوب دارند که بهترین گزینه برای آنان استفاده از اکسید روی ایرانی می باشد. خریداران بین المللی اکسید روی به دنبال با کیفیت ترین نوع آن می باشند.

شرکت تولیدی اکسید روی در تهران

شرکت تولیدی اکسید روی در تهران

شرکت تولیدی اکسید روی در تهران در کار توزیع و فروش محصولات خود به بازار از راه های گوناگونی به ویژه نمایندگی هایش می باشد. شرکت سعی می کند تا با درصد خلوص بالاتری اکسید روی را تولید کرده و آن را به بازار عرضه کند.

شرکت های تولیدی در زمینه تجارت اکسید روی، نقش اساسی دارند و شرکت تولیدی تهران نیز در این خصوص فعالیت گسترده ای دارند. کالای آنان را می شود به راحتی از بازارهای خرید و فروش انواع مواد شیمیایی پیدا کرد و پس از خرید در کارهای گوناگونی مورد استفاده قرار داد.

سفارش اکسید روی به صورت عمده

سفارش اکسید روی به صورت عمده

سفارش اکسید روی به صورت عمده از کارخانه های تولیدکننده امکان پذیر می باشد. می توانید در شهرهای مختلف نشانی و یا شماره های تماس بافروشندگان تولیدی ها را پیدا کرده و با آنان وارد معامله شوید. خرید مستقیم از کارخانه به صورت عمده سود بیشتری می تواند برای تان داشته باشد.

همچنین راه دیگر این است که به مراکز فروش سر بزنید. در این مراکز نمایندگی های شرکت های تولیدی فعالیت می کنند و می توان از این طریق هم سفارش اکسید روی به گونه عمده را داد.

در کنار این ها، فروشگاه های آنلاین نیز در این عرصه فعال هستند و اکسید روی را به صورت عمده عرضه می دارند.

مشخصات اکسید روی درجه یک

مشخصات اکسید روی درجه یک

اکسید روی درجه یک، دارای رنگی سفید و شفاف می باشد. هر چه این اکسید سفیدتر باشد؛ نشان از درصد بالای خلوص آن دارد.

در بسیاری از مراکز فروش، دیده می شود که اکسید روی را با رنگ های متمایل به زرد عرضه می کنند که این نشان دهنده درصد پایین کالا است. برای این که خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید، نیاز است که به فروشگاه های معتبر سر بزنید. در این فروشگاه ها ضمن ارائه معلومات دقیق، اکسید روی درجه یک را به فروش می رسانند.

برترین تولید کننده اکسید روی در کشور

برترین تولید کننده اکسید روی در کشور

تولیدی های متعددی وجود دارند که در کار ساخت انواع اکسید روی می باشند. این تولیدی ها در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند و روزانه حجم بالایی از این ماده را به بازار عرضه می دارند.

از جمله شرکت های برتر تولیدی در این عرصه می توان به این ها اشاره کرد:

  • شرکت تولیدی اکسید سازان زنجان
  • شرکت تولیدی گیوان شیمی
  • شرکت تولیدی سپیده مهر قم

محصولات این تولیدی ها را می شود به راحتی از فروشگاه های مختلفی که در بازارهای مرکزی فعالیت می نمایند، خریداری کرد. از آنان می توان اکسید روی ارزان قیمت را هم به دست آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.